عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

انتقام میلان از سلتیک

تیم فوتبال میلان موفق شد در دیدار با سلتیک که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد مقابل این تیم به برتری برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال میلان سه شنبه شب در گروه D رقابت ها در دیدار با سلتیک موفق شد با گل دقیقه 70 اینزاگی مقابل این تیم به برتری رسیده و با 13 امتیاز درصدر گروه بایستد. میلان بازی رفت را با نتیجه 2 بر یک به سلتیک واگذار کرده بود.

در دیگر دیدار این گروه تبم بنفیکا با نتیجه 2 بر یک میزبان خود شاختاردونتسک را شکست داد. با این حال از صعود به دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان بازماند. تک گل میزبان را لوکارلی در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کاردوزو در دقایق 6 و 22 هر دو گل بنفیکا را وارد دروازه شاختار کرد.

در پایان مسابقات این گروه تیم های میلان و سلتیک با 13 و 9 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله حذفی صعود کردند و بنفیکا و شاختاردونتسک با 7 و 6 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند. با این حساب تیم بنفیکا کار خود را در رقابت های جام یوفا دنبال خواهد کرد.

بازی های گروه D به دلیل حضور میلان در رقابت های جام باشگاه های جهان در ژاپن ، یک هفته زودتر از سایر گروه ها برگزار شد.
اینزاگی برترین گلزن رقابت‌های باشگاهی در قاره سبز

فیلیپو اینزاگی با تک گل دقیقه هفتاد خود برابر سلتیک باعث قطعی شدن صدرنشینی میلان در گروه D شد.

همچنین"پیپو" با این گل به مجموع 63 گل زده در رقابت‌های باشگاهی در فوتبال اروپا دست یافت و از این حیث برترین گلزن رقابت‌های باشگاهی در قاره سبز به شمار می‌آید.

از حاشیه‌های دیگر این بازی می‌توان به حضور کاکا، مرد سال فوتبال اروپا همراه با توپ طلا در شروع بازی میلان - گلاسکو اشاره کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد