عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

سپاهان و توپ های هوشمند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از ورود به ژاپن، روز سه شنبه 2 جلسه تمرین را در شهر توکیو برگزار کرد.

به نقل ازمهر، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ایران در نخستین جلسه تمرینی خود پس از ورود به ژاپن، صبح روز سه شنبه در زمینی نزدیک محل برگزاری دیدار خود با وی تاکر نیوزلند، تمرین سبکی را برگزار کردند.

در این تمرین زردپوشان اصفهانی در میان استقبال اندک ایرانی های مقیم ژاپن از ساعت 10:30 صبح به وقت محلی و به مدت 75 دقیقه زیر نظرکادرفنی خود به مرور برنامه های ریکاوری و کارهای بدنی پرداختند.

تمرین بعدازظهر هم از ساعت 18 به وقت محلی در همین مکان برگزار شد که بازیکنان سپاهان از توپ های هوشمند که صبح امروز و از سوی نمایندگان فیفا به مسئولان این باشگاه تحول داده شد، برای انجام تمرینات تاکتیکی خود استفاده کردند.

در این تمرین محرم نویدکیا به مرور برنامه های اختصاصی پرداخت اما محمود کریمی در تمرینات گروهی شرکت کرد. ضمن اینکه در یکی از صحنه های این تمرین محسن حمیدی دچار مصدومیت شد که طبق نظر پزشکان تیم سپاهان نمی تواند این تیم را در دیدار با وی تاکر نیوزلند، همراهی کند.

البته هنوز وضعیت نویدکیا و محمود کریمی هم به طور کامل مشخص نشده است و برخلاف صحبتهای کادرپزشکی سپاهان، عملکرد آنها در تمرینات روز سه شنبه ناامید کننده بود.


وی تاکر وارد توکیو شد

کاوران تیم فوتبال وی تاکر هم دقایقی پس از ورود سپاهان به توکیو وارد این شهر شدند و صبح روز سه شنبه نیز نخستین تمرین خود را در این شهر برگزار کردند اما هیچ یک از مسئولان نماینده کشورمان، این تمرین را از نزدیک تماشا نکردند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار است نماینده کادرفنی باشگاه سپاهان در تمرین روزهای آینده این تیم حاضر شده تا اطلاعات کاملتری از این تیم نیوزلندی به دست آورند.


ایرانی ها به دنبال بلیت

تعدادی از ایرانیان مقیم ژاپن طی 2 روزگذشته با مسئولان باشگاه سپاهان تماس گرفتند تا بتوانند با تهیه بلیت مسابقه سپاهان - وی تاکر، و حضور در ورزشگاه محل برگزار این دیدار، به تشویق نماینده کشورمان بپردازند که قرار است در این زمینه همکاری لازم با این افراد صورت گیرد.



ساکت، بوناچیچ، مجیری و کاظمی در کنفرانس مطبوعاتی

طبق برنامه ریزی مسئولان برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان ظهر روز سه شنبه نخستین کنفرانس مطبوعاتی باشگاه سپاهان در شهر توکیو ژاپن برگزار شد.

نخستین کنفرانس مطبوعاتی باشگاه سپاهان اصفهان در ژاپن از ساعت 14 روز سه شنبه به وقت محلی و با حضور محمدرضا ساکت، لوکا بوناچیچ، جابا موجیری و حسین کاظمی برگزار شد.

برپایه این گزارش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این نشست گفت: "سپاهان با تمام قوا در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت کرده است و درصدد آن است که باردیگر برای فوتبال ایران در این عرصه مهم بین المللی افتخار آفرینی کند".

لوکا بوناچیچ هم با اشاره به اینکه در سالیان دور تجربه بازی در تیم کراسیک نیوزلند را داشته است، گفت:"با توجه به اطلاعاتی که از این تیم نیوزلندی بدست آورده ایم، برای شکست آنها برنامه ریزی کرده ایم. مطمئنا در روزهای آینده هم برای با حضور در تمرینات گروهی آنها، اطلاعات مان را از این تیم افزایش خواهیم داد".

وی همچنین تاکید کرد:" برای پیروزی بر وی تاکر شرایط خوبی داریم و پس از این دیداربه فکر پیروزی برابر اوراواردز هستیم. مطمئنا در صورت بازی مجدد با این تیم ژاپنی، همانندبازی رفت در اصفهان، ضمن ارائه یک بازی قابل قبول، آنها را مقابل تماشاگران شان شکست خواهیم داد".

در این جلسه جابا مجیری و حسین کاظمی هم ضمن بیان این موضوع که از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را خواهند کرد، ابراز امیدواری کردند که با پیروزی در 2 دیدار نخست، سپاهان حریف آث میلان در دیدار نیمه نهایی خواهد شد، مسابقه ای که بسیار رویایی خواهد بود.



جلسه هماهنگی برگزار شد



با توجه به اهمیت بالای مسابقات جام باشگاه های جهان و تلاش نمایندگان فیفا برای انجام هماهنگی های لازم در زمینه برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها، ساعت 11 صبح روز سه شنبه به وقت محلی نشست بررسی و هماهنگی بین نمایندگان فیفا و باشگاه سپاهان انجام شد.

در این نشست، جان شوماخرمسئول ارشد رسانه ای فیفا با محمدرضا ساکت مدیرعامل و بوناچیچج سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران به بحث و گفتگو پرداخت تا سازماندهی و برنامه ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

همچنین شوماخر وسائل ویژه مسابقات که شامل توپ هوشمند، لباس و امکانات لازم برای حضور در محل تمرینات و مسابقات بود را به مسئولان باشگاه سپاهان تحویل داد.

مصدومیت شدید رابسون پونته

تیم فوتبال اوراوا ردز قهرمان مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا رابسون پونته هافبک کلیدی خود را به مدت شش ماه از دست داد. پونته 31 ساله بدلیل مصدومیت زانو و به تشخیص پزشکان از میادین فوتبال دور خواهند ماند.

وی در جریان آخرین بازی اوراوا ردز در جی لیگ که با شکست یک برصفر این تیم برابر یوکوهاما و از دست دادن قهرمانی این تیم همراه بود دچار مصدومیت لیگامنت زانوی راست خود شد.

بازیکن پیشین بایر لورکوزن در طول مسیر قهرمانی اوراوا ردز در لیگ قهرمانان چهار بار برای اوراوا ردز گل زد که یکی از آنها در دیدار رفت فینال برابر سپاهان بود.

اوراوا که با شکست مقابل تیم دسته سومی آهیم از بازیهای حذفی امپراطور کاپ حذف شده در بازیهای جام باشگاه های جهان برابر برنده بازی سپاهان – وی تاکر نیوزلند به میدان خواهد رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد