عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

دربی ایران مانند ال کلاسیکوست

هافبک ایرانی تیم فوتبال الشعب امارات گفت: دربی شارجه با دربی تهران به هیچ وجه قابل قیاس نیست و باید بازی پرسپولیس و استقلال را با ال کلاسیکو مقایسه کرد.

مهرزاد معدنچی در گفتگو با مهر، در مورد شباهت های دربی شارجه و دربی تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود: دربی تهران چیز دیگری است و تنها می توان آن را با دربی های بزرگ دنیا مانند ال کلاسیکو مقایسه کرد و در این موضوع اصلا شک نکنید.

وی افزود: خدارا شکر پرسپولیس توانست در دقایق پایان دربی اخیر گل تساوی را به ثمر برساند زیرا شکست در این دیدار برای هواداران این تیم بسیار سنگین بود.

هافبک ایرانی تیم الشعب درمورد شکست برابر الشارجه در دربی این شهر ادامه داد: متاسفانه نخستین شکستمان در فصل جاری در بازی با رقیبمان الشارجه اتفاق افتاد. فکر می کنم بازیکنان تیم تحت تاثیر شرایط این دربی قرار گرفتند و اصلا نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکتیک نامناسب سرمربی تیم در شکل گیری شکست تا چه اندازه تاثیرداشت، تاکید کرد: مصدومیت و محرومیت چند بازی کلیدی ما باعث شد سرمربی تیم بالاجبار از بازیکنان در پست های غیرتخصصی استفاده کند که همین مساله باعث بازی نامطلوب بازیکنان و شکست تیم در این دربی مهم بود.
مهرزاد معدنچی دربی ایران را مانند ال کلاسیکو دانست

هافبک پیشین تیم پرسپولیس اضافه کرد: در این دیدار حساس و مهم خیلی مایل بودم که دروازه حریف را باز کنم اما بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند و همین مساله باعث شد در این دیدار حتی یک موقعیت گلزنی هم به دست نیاورم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار با الشارجه کشاله ران پایم درد گرفت اما با انجام چند جلسه تمرینات فیزیوتراپی و اختصاصی مشکلی برای حضور در مسابقه این هفته برابر دبی الحص نخواهم داشت.

معدنچی درمورد نتایج اخیر الشعب اظهار داشت: در بازی برابر تیم قدرتمند الوحده باید پیروز می شدیم اما اشتباه خط دفاع باعث شد حتی تا مرز شکست هم پیش برویم ولی با کمک در آخرین ثانیه های مسابقه موفق شدم گل مساوی تیم را به ثمر برسانم.

وی با اشاره به این موضوع که به آینده تیم الشعب امیدوار است، تصریح کرد: بازی های لیگ امارات بسیار سخت است اما با توجه به شرایط تیم الشعب فکر می کنم در پایان لیگ حداقل در جمع 5 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

هافبک ملی پوش تیم الشعب درمورد وضعیت ایرانی های شاغل در لیگ امارات، اضافه کرد: تمام ایرانی ها خصوصا کاظمیان و مبعلی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و حتی عملکرد آنها به اندازه ای مورد تقدیر کارشناسان و مدیران تیم های اماراتی قرار گرفته که می خواهند به جای بازیکنان برزیلی، بازیکنان ایرانی بیشتری را جذب کنند.

وی همچنین با بیان این موضوع که بعضی از انتقاداتی که در ایران علیه وی صورت می گرفت، با کم لطفی همراه بود، ادامه داد: اگر بازیکنی مانند من که بخوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد، در زدن تمام ضربات نهایی خود موفق باشد، تیمش در هر بازی با 10 گل پیروز خواهد شد.
مهرزاد معدنچی دربی ایران را مانند ال کلاسیکو دانست

بهترین گلزن لیگ امارات افزود: اصلا به آقای گل شدن فکر نمی کنم و تنها هدفم در این فصل این است که بتوانم برای تیم خود بازیکنی مفید و موثر باشم. مطمئنا پیروزی تیم به نفع همه خواهد بود و شکست آن به کل مجموعه تیم ضربه می زند.

وی درمورد وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام بازی های این تیم را تعقیب می کنم و امیدوارم آنها با ادامه همین روند قهرمان شده و بتوانند دل هواداران پرشور خود را پس از سال ها شاد کنند.

معدنچی در پایان در مورد وضعیت تیم ملی گفت: از وضعیت تیم ملی هیچ خبری ندارم اما امیدوارم هر چه زودتر مشکلات موجود برطرف شده تا با انتخاب سرمربی تیم ملی بیش از این روزهای فیفا را از دست ندهیم و با برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی مناسب، خود را برای حضور قدرتمند در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی آماده کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد