عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

یک اتفاق عجیب در فوتبال ایران!

در یک اتفاق عجیب در رقابت‌های لیگ آزادگان، تیم فوتبال پیام خراسان بدون مربی و سرپرست به مصاف تراکتورسازی رفت.

مدیر فنی تیم فوتبال پیام خراسان گفت: به خاطر اعتبار و آبروی فوتبال خراسان از آبروی خودم گذشته و تیم را مقابل تراکتورسازی به میدان فرستادم.

رمضان شکری پس از شکست سه بر دو تیمش در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: دقیقا قبل از سفر تیم به تبریز، دو تن از مربیان تیم در یک حرکت هماهنگ استعفا دادند و تیم بدون مربی، سرمربی و حتی سرپرست و تدارکات راهی تبریز شد و من به عنوان مدیر فنی با این که شناختی روی تیم نداشتم و تنها دو جلسه تمرین تیم را دیده بودم، تنها به خاطر اعتبار و آبروی فوتبال خراسان قبول کردم که شخصا تیم را به تبریز ببرم و مقابل تراکتورسازی به میدان بفرستم.

وی ادامه داد: از 48 ساعت قبل از بازی با بازیکنان تیم صحبت کردم تا آن‌ها را از لحاظ روحی روانی به شرایط عادی برسانم اما، این تغییر و تحولات تاثیر خود را روی بازیکنان گذاشته بود و تمرکز خود را از دست داده بودند ولی ما در عین حال بازی خوبی را مقابل تیم تراکتورسازی و در مقابل 20 هزار تماشاگر این تیم به نمایش گذاشتیم.

وی تاکید کرد: تراکتورسازی تبریز تیم بزرگی است و بازی کردن در خانه این تیم و در مقابل هواداران متعصب تبریزی کار سختی است و در نبود سرمربی، مربی و سرپرست همه فشارها روی دوش من بود و عدم تمرکز بازیکنان در آخر بازی باعث شکست ما شد.

مدیر فنی تیم فوتبال پیام خراسان تاکید کرد: با تمام این مشکلات باز هم بازیکنان پیام بازی خوبی انجام دادند و باید تیم تراکتورسازی را شکست می‌دادیم و در عین شایستگی نتیجه را واگذار کردیم اما، از این بابت که به تنهایی این تیم را به بازی رساندم و هدایت کردم به خودم تبریک می‌گویم و خواهید دید بدون هیچ چیز و حتی بدون پول، تیم پیام بازی آبرومندانه‌ای ارائه داد.

وی افزود: آدم عاقل هیچ‌گاه قبول نمی‌کند در این شرایط تیمی را تحویل بگیرد اما، من با این که آبرویم در خطر بود به خاطر آبروی فوتبال خراسان این شرایط را پذیرفتم ولی از مسوولان ورزش استان تقاضا می‌کنم اندکی هم به فکر فوتبال باشند.

شکری در مورد روند بازی تصریح کرد: در اکثر اوقات، بازی دست ما و روند بازی به نفع پیام بود و حتی نیمه اول را با یک گل به رختکن رفتیم، اما در نیمه دوم، تیم حریف با سه مهاجم به میدان آمد و استفاده از بازی مستقیم و توپ‌های بلند را در دستور کار خود قرار داد اما ما تنها به خاطر اشتباهات فردی بازیکنان که به دلیل حواشی تیم تمرکز خود را از دست داده بودند، سه گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد: اگر این مشکلات نبود در بدترین حالت ممکن، بازی باید با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید.

مدیر فنی تیم فوتبال پیام خراسان با انتقاد از داور بازی خاطرنشان ساخت: داور جوان بازی عملکرد خوبی نداشت و تحت تاثیر تماشاچیان تراکتورسازی قرار گرفته بود که اگر اینگونه نبود، ما شرایط بهتری داشتیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد