عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

سپاهان به میلان نرسید

تیم فوتبال سپاهان ایران از دور رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان کنار رفت.

به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های سپاهان ایران و اوراواردز ژاپن در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از ساعت 14 دیروز به وقت تهران در ورزشگاه تویوتا ناگویا ژاپن آغاز شد و در نهایت تیم اوراواردز ژاپن با نتیجه‌ی سه بر یک نماینده‌ی ایران را شکست داد. گل‌های اوراوا را ناگایی، واشنگتن و هادی عقیلی (گل به خودی) به ثمر رساندند و محمود کریمی گل سپاهان را زد.

در ابتدای بازی تیم ژاپنی با توجه به امتیاز میزبانی و حمایت 45 هزارتماشاگر حملاتی را بر روی دروازه‌ی سپاهان طرح‌ریزی کرد. در دقیقه‌ی 12 ضربه‌ی آزاد بازیکنان تیم اوراوا توسط دروازه‌بان سپاهان مهار شد. در دقیقه‌ی 16 بار دیگر ضربه‌ی بازیکنان تیم ژاپنی در اختیار سواری قرار گرفت. در ادامه‌ی بازی بازیکنان سپاهان با استفاده از تمامی نقاط زمین به دروازه‌ی تیم ژاپنی نزدیک شدند با این حال تیم پرسرعت اوراوا همچنان اداره‌ی بازی را در اختیار داشت.

در دقیقه‌ی 23 بازیکنان اوراوا توانستند مدافعان سپاهان را دچار اشتباه کرده و دروازه‌ی این تیم را با خطر روبرو کنند که ابتدا سوزوکی و سپس واشنگتن فرصت‌هایشان را از دست دادند.

در دقیقه‌ی بیست و پنج واشنگتن با حرکت از جناح چپ و عبور از مدافعان سپاهان دروازه‌ی این تیم را هدف قرار داد که توپ با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه‌ی 28 عمادرضا در کنار محوطه‌ی جریمه‌ی تیم ژاپنی صاحب فرصت شد که پاس فوق‌العاده‌ی وی در دهانه‌ی دروازه از میان پاهای کبیربلو عبور کرد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه‌ی 30 "هاسبه" بهترین فرصت گلزنی در مقابل دروازه‌ی سپاهان را از دست داد. اما تنها دو دقیقه‌ی بعد سوما با حرکتی سریع از سمت چپ و پاسی در عرض ناگایی را صاحب فرصت گلزنی کرد که این بازیکن نیز توانست به راحتی در میان مدافعان سپاهان گل نخست تیمش را به ثمر برساند. فرشاد بهادرانی در دقیقه‌ی 34 نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد. در لحظات پایانی نیمه‌ی نخست دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در نهایت این نیمه با برتری تیم اوراوا پایان یافت.


با آغاز نیمه‌ی دوم سعید بیات و محمود کریمی برای بهبود توان تهاجمی سپاهان به میدان آمدند.

در دقیقه‌ی 48 عبدالوهاب ابوالهیل در محوطه‌ی جریمه‌ی اوراوا صاحب فرصت گلزنی شد که ضربه‌ی وی پس از برخورد به دروازبان اوراوا به تیر دروازه‌ی تیم ژاپنی خورد تا بهترین فرصت گلزنی سپاهان از دست برود.

در دقیقه‌ی 52 واشنگتن گل دوم را وارد دروازه‌ی سپاهان کرد. وی با کنترل توپ در کنار محوطه‌ی جریمه و جا گذاشتن سواری از زاویه‌ای بسته توپ را وارد دروازه‌ی نماینده‌ی ایران کرد.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم اوراوا بازی تا اندازه‌ای ساکن شد و دو تیم بیشتر در میانه‌ی میدان به دنبال توپ بودند. اما در دقیقه‌ی 70 بازی هادی عقیلی خیال سپاهان و اوراواردز را راحت کرد. وی با ضربه‌ی سر اشتباه توپ را وارد دروازه‌ی سپاهان کرد تا نتیجه‌ی بازی سه بر صفر شود.

در دقیقه‌ی 73 شین جی اونو به جای ناگایی به میدان آمد. در دقیقه‌ی 77 لوینیان جایگزین ابوالهیل شد. سرانجام در دقیقه‌ی 80 بازی سپاهان توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. پاس در عمق سید صالحی به محمود کریمی رسید و وی با استفاده از اشتباه مدافع اوراوا توپ را از کنار دست‌های دروازه‌بان تیم ژاپنی وارد دروازه‌ی این تیم کرد.

در دقیقه‌ی 90 اوکانو به جای هاسبه به میدان آمد. همچنین در وقت‌های تلف شده‌ی نیمه‌ی دوم ضربه‌ی سید صالحی به تیر دروازه‌ی اوراوا برخورد کرد که البته داور نیز این ضربه را آفساید اعلام کرد.

دو تیم در لحظات پایانی این دیدار به حملات خود ادامه دادند اما با بی‌نتیجه ماندن حملات بازی با همان نتیجه‌ی سه بر یک پایان یافت تا اوراواردز در مرحله‌ی بعدی حریف آث میلان ایتالیا شود و سپاهان نیز از گردونه‌ی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان کنار رود.


در مجموع این بازی بازیکنان اوراوا شش شوت به طرف دروازه‌ی سپاهان شلیک کردند، در حالی که سپاهان پنج ضربه را روانه‌ی دروازه‌ی اوراوا کرد. همچنین هشت شوت تیم ژاپنی به بیرون رفت و سپاهان چهار شوت را به بیرون از زمین فرستاد. تیم ژاپنی در مجموع بازی صاحب شش ضربه‌ی کرنر شد اما سپاهان تنها چهار کرنر به دست آورد. همچنین سهم سپاهان درطول بازی 5 آفساید و تیم ژاپنی نیز 5آفساید بود. در مجموع 48 درصد این بازی در اختیار سپاهان و پنجاه و دو درصد در اختیار اوراوا بود.

سایت رویترز : اوراواردز به میلان رسید
به نوشته خبرگزاری "رویترز" ، تیم اوراوا ردز ژاپن با پیروزی 3 بر 1 برابر سپاهان ایران ، به رویای حضور در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام باشگاههای جهان برابر آث میلان دست یافت.

به نقل از ایرنا ، بعید است که پیروزی در برابر تیم "نه چندان قوی " سپاهان ، خواب را از سر ستاره‌های گران قیمت تیم میلان برباید.

این خبرگزاری می‌افزاید : سپاهان در اندیشه انتقام باخت خود به اوراوا در دیدار ماه گذشته فینال جام قهرمانان باشگاههای آسیا بود ، اما تا پیش از گل دیرهنگام"محمود کریمی" به ندرت توانست تهدیدی روی دروازه میزبان ایجاد کند.

"یوئیچیرو ناگای" همانند دیدار برگشت فینال جام قهرمانان ، اولین گل مسابقه را به ثمررساند.

"واشنگتن" گلزن برتر باشگاه اوراوا،9 دقیقه بعد گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در حالیکه 20 دقیقه به پایان مانده بود، هادی عقیلی، دروازه خودی را گشود.

تنها گل تیم سپاهان در دقیقه 83 توسط "محمود کریمی" به ثمررسید.

اوراوا روز پنجشنبه در یوکوهاما با میلان دیدار می‌کند و برنده در فینال به مصاف برنده دیدار بوکاجونیورز - النجم ساحلی تونس خواهد رفت.


سایت گل : سپاهان تلاشی برای انتقام نکرد
سایت فوتبال "گل" نوشت: این دومین بار به فاصله یک ماه است که باشگاه ژاپنی اوراوا ردز، رویاهای تیم فوتبال سپاهان را نابود کرد.

"گل" بعد ازاعلام خبرصعود تیم اوراوا به دیدارنیمه‌نهایی جام باشگاههای جهان برابر آث میلان ، افزود : سپاهان یک ماه قبل در فینال جام قهرمانان باشگاههای آسیا نیز مغلوب حریف ژاپنی شده بود.

به‌نوشته‌این سایت "تیم اوراوا با حمایت تماشاگرانش در ورزشگاه تویوتا، حریف بسیار آماده‌ای برابر میهمانان غرب آسیایی‌اش بود واصلا به نظر نمی‌رسید سپاهان درتلاش برای گرفتن انتقام باخت ماه گذشته است ."

"یوئیچیرو ناگای" همانند دیدار برگشت فینال جام قهرمانان، اولین گل مسابقه را به ثمررساند.

گل ادامه داد:"واشنگتن" گلزن برتر باشگاه اوراوا، 9 دقیقه بعد گل دوم تیمش را به ثمررساند ودر حالیکه 20 دقیقه به پایان مانده بود،هادی عقیلی، دروازه خودی را گشود تا مردان لوکا بوناچیچ، "گیم اوور" (مغلوب) شوند.

پسران اصفهانی با گل دقیقه 83 محمود کریمی" توانستند کمی از حیثیت خود دفاع کنند.


سایت "فیفا": الماس‌های سرخ در ناگویا درخشیدند
به نوشته سایت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) ، تیم اوراوا ردز دایموندز (الماس‌های سرخ) ژاپن با کسب پیروزی 3 بر 1 مقابل سپاهان ایران، جواز حضور در دیدار نیمه‌نهایی رقابتهای جام باشگاههای جهان برابر آث میلان را بدست آورد.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت فیفا، تیم ژاپنی برای مصاف با سپاهانی که انگیزه بسیاری برای انتقام باخت خود در فینال جام قهرمانان باشگاههای آسیا را داشت، آماده شده بود.

"سرخ ها"باپاس "تاکاهیتو سوما"و ضربه"یوئیچیرو ناگای" از فاصله نزدیک، در نیمه دوم صاحب گل شدند.

اندکی بعد "واشنگتن" با عبور از "محمد سواری" دروازه بان سپاهان، از زاویه بسته گلزنی کرد.

گل سوم اوراوا در دقیقه 70 به ثمررسید به این ترتیب که "هادی عقیلی" برای دومین بار در چارچوب رقابتهای جام باشگاههای جهان دروازه خودی را گشود.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد