عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

بازگشت "زیدان" به رئال مادرید قوت گرفت

"زین‌الدین زیدان"، اسطوره فرانسوی فوتبال جهان، اظهارداشت شاید در آینده به عنوان مربی تیم فوتبال جوانان به باشگاه رئال مادرید بازگردد.

زیدان، هافبک سابق باشگاه رئال، از اشتیاق خود برای بازگشت به دنیای فوتبال سخن گفته و افزود شاید این آرزو با مربیگری در تیم جوانان "قوهای سپید" به واقعیت تبدیل شود.

وی پس از خداحافظی با فوتبال در خاتمه رقابتهای جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬که با حاشیه‌های جنجالی در فینال میان فرانسه - ایتالیا همراه بود، کمتر خبرساز شده است.

زیدان تصریح کرد تاکنون هیچ صحبتی در این زمینه با مسئولان باشگاه رئال انجام نداده اما بعید نیست که این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: من هیچ برنامه‌ریزی دراین‌باره نکرده‌ام اما نمی‌توانم خودم را هم به عنوان یک کارمند تصور کنم. در حال حاضر می‌خواهم از چیزهایی لذت ببرم که در دوران بازیگری امکان آن را نداشتم.

بهترین بازیکن سابق فوتبال جهان در خاتمه گفت: وقتش که برسد، از کار کردن با کودکان و نوجوانان استقبال می‌کنم تا آنچه را که فوتبال به من آموخته، پس بدهم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد