عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

فیروز کریمی:دروازه‌بان و مدافعان ما پیروزی را تقدیم نفت کردند

فیروز کریمی با ابراز تاسف از شکست استقلال گفت: ما در این دیدار تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه اشتباهات فاحش دروازه‌بان و مدافعان ما یک برد خوب را تقدیم تیم صنعت نفت کرد، تیمی که در این دیدار تنها یک موقعیت گلزنی داشت به یک پیروزی با ارزش دست یافت.

سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به اشتباهات وحید طالب‌لو گفت: او در دیدار مانند دیدار قبل باز هم اشتباهات زیادی را در طول بازی از خود به نمایش گذاشت و از هفته‌ی آینده از ترکیب تیم بیرون خواهند ماند. با توجه به مشکلات روحی و تاکتیکی که در این بازیکن به وجود آمده ما یک سری تمرینات را برای این بازیکن اندیشیده‌ایم تا انشاء الله با آمادگی کامل به میادین فوتبال باز گردد.

وی در مورد تیم صنعت نفت گفت: من این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم اما این بازیکنان ما بودند که این پیروزی را به آن‌ها تقدیم کردند.

کریمی در جواب به این سوال که چرا باید تیم شما این همه موقعیت‌ها را از دست بدهد؟ گفت: متاسفانه ما هنوز زمان زیادی برای به هماهنگی رسیدن لازم داریم و در تمام خطوط دارای ضعف هستیم، باید تمرینات خود را بیشتر و بهتر انجام دهیم.

وی در مورد وضعیت فعلی استقلال تهران گفت: اگر قرار باشد تیم استقلال در رده‌ی هفتم و هشتم جدول باشد این بهتر است که ما با تیم جوانان و امید خود در لیگ شرکت کنیم، با داشتن این هواداران بی‌شمار، ما باید سعی کنیم نتایجی در خور شان و نام استقلال به دست آوریم.

کریمی در ادامه با بیان این که مطمئن باشید ما در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد، گفت: هدف کلی ما حضور مقتدرانه در جام حذفی است.

سرمربی استقلال در مورد عدم استفاده از امیرحسین صادقی و شایعات اخیر در مورد این بازیکن گفت: امیرحسین صادقی از آن دسته بازیکنانی است که من بسیار او را دوست دارم و با توجه به بازی سنگینی که ما در جام حذفی با تیم ذوب‌آهن اصفهان داریم برنامه‌ها را طوری تدارک دیده‌ایم که از بازیکنان خوب‌مان نهایت بهره را ببریم.

وی در ادامه با انتقاد از چندین روزنامه و رسانه ورزشی، موقعیت رسانه‌ها را در ورزش امروز بسیار خطیر دانست و گفت: باید از یک سری شایعات بی‌اساس دوری کنیم و سعی کنیم به سمتی برویم که بیشتر به مسائل فنی و حرفه‌آی فوتبال بپردازیم.

فیروز کریمی در مورد تنبیه بازیکنان در پایان این دیدار جلوی چشم هواداران این تیم که با واکنش و تایید هواداران همراه بود، گفت: من برای اولین بار نیست که این کار را انجام می‌دهم. وقتی که در شرایط بد مالی تیم، بلافاصله بعد از برد پاداش بازیکنان نقدا به آن‌ها پرداخت می‌شود، پس باید تنبیه هم نقدی باشد. من این کار را قبلا در تیم‌های ابومسلم و استقلال اهواز و حتی در زنجان هم انجام داده بو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد