عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

اقدام جالب توجه فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای اولین بار در تاریخ ، مراسم کامل اهدای جایزه بهترین بازیکن سال جهان را به صورت زنده و رایگان در سراسر جهان پخش خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت فیفا، برندگان جوایز روز دوشنبه 17 دسامبر (26 آذر ) در سالن اپرای شهر زوریخ پس از برگزاری مراسمی، معرفی می‌شوند.

قبل از اعلام اسامی برندگان، جزییات و سابقه نامزدهای جایزه بهترین بازیکن مرد سال جهان یعنی "کاکا" از برزیل ، "لیونل مسی" از آرژانتین و "کریستیانو رونالدو" از پرتغال و نامزدهای جایزه بهترین بازیکن زن سال جهان یعنی "کریستیانه" از برزیل، "مارتا" از برزیل و "بیرجیت پرینز" از آلمان ارایه می‌شود.

سایت فیفا در همین روز کنفرانس خبری را با حضور این شش نامزد برگزار کرده که طی آن نمایندگان مطبوعات فرصت می‌یابند با ستارگان فوتبال جهان در مورد درخشش آنها در سال 2007 و امیدهایی که برای آینده دارند، صحبت کنند.

مصاحبه‌های ویدئویی این افراد به همراه عکس‌های مربوط به آنها و مراسم اهدای جوایز بهترین‌های سال فوتبال جهان در کل روز روی سایت فیفا قرار داده می‌شود.

وب سایت رسمی فیفا اولین جایی خواهد بود که می‌توان در آن عکس العمل برندگان جوایز را خواند و عکس‌های اختصاصی آنها را مشاهده کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد