عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

صعود پرسپولیس و فولاد

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولادخوزستان با برتری برابر میهمانان خود به مرحله بعدی رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور صعود کردند.

به نقل از مهر، در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور عصر روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با نتیجه 4 بر یک از سد میزبان خود پتروشیمی تبریز گذشته و به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات راه یابد.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده تورج حق وردی بود، علیرضا نیکبخت واحدی در دقایق 40 و 72، حسین بادامکی در دقیقه 29 و کریم باقری در دقیقه 62 برای پرسپولیس گلزنی کردند و احمد تقی پور در دقیقه 42 تک گل پتروشیمی را به ثمر رساند.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات روزدوشنبه هفته آینده (3/10/86) با تیم فوتبال پاس همدان دیدار می کند که میزبان این دیدار به قید قرعه مشخص خواهد شد.

همچنین در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه های کشور و در ورزشگاه تختی اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با پیروزی 4 بر 3 درضربات پنالتی و در مجموع 8 بر 7 در این دیدار، از سد میهمان خود استقلال اهواز گذشته و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده مسعود مرادی بود، تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه قانونی با تساوی 4 بر 4 به پایان رسید که نادر احمدی در دقیقه 21، اسماعیل شریفات در دقیقه 30، علی بداوی در دقیقه 39 و جانواریو در دقیقه 4+90- پنالتی گل های فولاد را به ثمر رساندند و میلاد میداوودی در دقایق 9 و 65، روح الله بیگدلی در دقیقه 47 و داود حقی 82 - پنالتی برای استقلال اهواز گلزنی کردند.

در وقت های اضافی هم گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا برنده این مسابقه را ضربات پنالتی مشخص کند. علیرضا دغاغله اولین پنالتی این بازی و تیم فولاد را از دست داد ولی قاضی، داسیلوا، آرماندو و جانواریو در نواختن ضربات پنالتی موفق بودند. در تیم استقلال اهواز هم سیفی (ضربه سوم) و مجتبی شیری (ضربه پنجم) را از دست دادند تا ضربات موفق میلاد میداوودی، فابریتسیو و حقی پور بی ثمر شده و شاگردان مجید جلالی از راهیابی به مرحله بعدی این رقابتها بازبمانند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات با برنده مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و پاس همدان که دوشنبه هفته آینده به مصاف هم می روند، دیدار می کند.

شاگردان ایناسیو در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات هم موفق شده بودند تیم سایپا را شکست دهند که با توجه به این موضوع تیم استقلال اهواز دومین تیم لیگ برتری است که مغلوب این تیم دسته اولی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد