عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

کاپلو: انگلیس باید خود را پیدا کند

سرمربی جدید تیم ملی انگلیس قصد دارد به این تیم که در جریان رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا 2008 ناکام بزرگ عنوان گرفته است، اعتماد به نفس دوباره‌ای ببخشد.

به نقل از ایسنا، دن فابیو در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی Rai2 در این باره گفت: انگلیس تیمی است که باید خود را بیابد و این وظیفه من خواهد بود.

سرمربی 61 ساله ایتالیایی ادامه داد: تیم به تازگی جرات خود را از دست داده است، قطعیتی را که پیش از آن همواره از خود بروز داده بودند.

کاپلو از روز هفتم ژانویه به طور رسمی کارش را آغاز خواهد کرد و برای نخستین بار 6 فوریه سال آینده میلادی در دیدار دوستانه انگلیس برابر سوئیس در ورزشگاه ویمبلی روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست.
کاپلو سرمربی جدید تیم ملی انگلیس
معارفه رسمی کاپلو

سرمربی ایتالیایی با امضای قرارداد چهار و نیم ساله به ارزش ‪ 4/8 میلیون یورو، روز دوشنبه رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معرفی شد و قول کسب نتایج مهمی را داد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این خصوص خبرداد: سرمربی پیشین باشگاه آث میلان، رم، یوونتوس و رئال مادرید بااین قرارداد، عنوان گران قیمت‌ترین سرمربی در میان سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال جهان را یدک می‌کشد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی که به صورت زنده در بریتانیا پخش شد، در حضور انبوه خبرنگاران گفت: افتخار بزرگی است و رویایی که محقق شده.این مسئولیتی است که هرکسی آرزو دارد و انتظارات سنگینی در پی آن است اما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا به اهدافمان دست یابیم.
کاپلو سرمربی جدید تیم ملی انگلیس

کاپلو که از روز ‪7 ‬ژانویه (17 دی) رسما کار خود را آغاز می‌کند و قول داد تا شروع اولین جلسه تمرین تیمش که قبل از دیدار دوستانه روز ‪17 بهمن برابر سوییس است، زبان انگلیسی را بیاموزد.

وی که در باشگاه رئال مادرید سرمربی "دیوید بکام" بوده، در مورد دعوت از او گفت: بکام بازیکن کلیدی برای انگلیس است و حتما او را مد نظر خواهم داشت اما هنوز یک ماه فرصت داریم که تصمیم بگیریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد