عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

پشت تفکراتم 24 جام خوابیده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با وحید طالب‌لو مساله‌ و مشکلی ندارم زیرا این بازیکن به کسی اعتراضی نکرده است.

به نقل از مهر، فیروز کریمی کهپس از پایان تمرینات روزدوشنبه تیمش در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در مورد نوازی باید بگویم که این بازیکن تا مشخص شدن تکلیفش حق شرکت در تمرینات را ندارد. هر چند که من درمورد اخراج تصمیم نمی‌گیرم اما، این توانایی را دارم که بگویم وی نمی‌تواند در تمرینات شرکت کند.

وی درمورد دواندن بازیکنان پس از بازی مقابل صنعت نفت تصریح کرد: این کار من به هیچ کسی ارتباطی ندارد که مدام محکومم می‌کنند. مگر اینجا دادگاه جنایی است که ما را محاکمه می‌کنند.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه این عملش یک تمرین تنبیه‌گونه است، یادآور شد: بازیکنانمان را نه شلاق زده‌ایم و نه به دار آویخته‌ایم. منطق من این است که بازیکنانی که 90 دقیقه بازی نکرده‌اند و به عنوان یار ذخیره به میدان آمده‌اند را پس از بازی بدوانم.

کریمی ادامه داد: در تمام سال‌هایی که در راه‌آهن و استقلال اهواز بوده‌ام، همین کار را انجام می‌دادم و متاسفم که این موضوع تنها در استقلال و پرسپولیس محکوم می‌شود و حساسیت ویژه‌ای به این کار نشان می‌دهند.

وی تاکید کرد: قبح باخت باید در تیم استقلال از بین برود و بازیکنان نباید به باختن مقابل حریفان در مسابقات مختلف عادت کنند.

سرمربی استقلال تهران افزود: منکر توانایی‌های تیم صنعت نفت نمی‌شوم اما، استقلال نباید در خانه و جلوی 40 هزار تماشاگر تن به شکست می‌داد.

کریمی با اشاره به اینکه هر زمانی نیاز باشد، بازیکنان را تشویق خواهم کرد، اظهار کرد: در هنگام ضرورت هم از تشویق و هم از تنبیه استفاده می‌کنم و در واقع می‌توان گفت هر چیزی که باعث خارج شدن روحیه باخت در آبی‌پوشان بشود اجرا می‌کنم.

وی تصریح کرد: پشت این تفکر من 24 جام خوابیده است، تیمی که می‌خواهد به یکی از جام‌های قهرمانی دست پیدا کند، باید به این عمل احترام بگذارد.

سرمربی استقلال تهران خاطرنشان کرد: شان و منزلت استقلال متعلق به20 میلیون هواداری است که دل نگران این تیم هستند و دویدن چند بازیکن پس از بازی چیزی از شان و منزلت آن کم نمی‌کند. زیرا این حق تماشاگران نیست که در سرما تیم خود را تشویق کنند و در مقابل هیچ نتیجه‌ای نگیرند.

کریمی در پایان افزود: عده‌ای نمی‌خواهند استقلال به نتایج دلخواه دست یابد و از کسب چنین نتایجی خوشحال می‌شوند اما، نمی‌گذارم استقلال به باخت عادت کند و جلوی ناکامی‌های این تیم را خواهم گرفت و استقلالی درست خواهم کرد که همه از دیدن بازی این تیم لذت ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد