عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

توقف ملوان مقابل پاس در انزلی

دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پاس همدان با تساوی به پایان رسید تا شاگردان احمدزاده از صعود به رده دوم جدول رده بندی باز بمانند.

به نقل از مهر، در ادامه مسابقات هفته پایانی نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر، از ساعت 15 امروز تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پاس همدان در ورزشگاه تختی انزلی برابر همدیگر به میدان رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بر پایه این گزارش، در این دیدار که قضاوت آن بر عهده محمود رفیعی بود، بابک پورغلامی در دقیقه 41 از زمین مسابقه اخراج شد، ضمن اینکه علی طهماسبی از ملوان و جواد شیرزاد، سعید دقیقی و مهدی جعفری از پاس همدان بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

با این تساوی تیم ملوان 27 امتیازی شد و نتوانست در پایان نیم فصل نخست به رتبه ای بهتر از چهارمی دست پیدا کند و فرصت صعود به رده سوم را از دست داد. ضمن اینکه پاس همدان هم با کسب یک امتیاز این دیدار 25 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم برق شیراز، رتبه پنجم جدول رده بندی این مسابقات را از آن خود کرد.

در آخرین دیدار از هفته پایانی نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر(هفدهم)، تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران روز 10/10/86 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر همدیگر به میدان می روند.
احمدزاده: داور 2 امتیاز ما را گرفت

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل پاس همدان، داور را عامل پیروزی نشدن تیمش در این دیدار دانست.

محمد احمدزاده افزود: چنانچه با بی‌تجربگی داور ده نفره نمی‌شدیم شانس فراوانی برای کسب سه امتیاز داشتیم. با این که در نیمه‌ دوم ده نفره شدیم ولی حریف از شرایط احتیاط خارج نشد و همچنان با یک مهاجم به بازی ادامه داد و در واقع مربیان پاس همدان جرات اضافه کردن یک مهاجم دیگر را به خط حمله‌شان نداشتند، بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند که با توجه به یک بازیکن کمتر در زمین نامساعد توانستند تا آخرین لحظات بر روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کنند.
تساوی و صعود یک پله ای پاس

وی متذکر شد: امیدوارم که این بازی تجربه‌هایی برای "رفیعی" داور این دیدار داشته باشد که با اشتباه خود موجب شد با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهیم، صحنه تکل پورغلامی بر روی مدافع حریف حداکثر جریمه‌اش یک کارت زرد بود و به هیچ عنوان مستحق اخراج نبود.

سرمربی ملوان در پایان گفت: این تساوی چیزی از ارزش‌های ملوان کم نمی‌کند و با وجودی که به کسب عنوان سوم در نیم فصل اول امیدوار بودیم در جایگاه چهارم قرار گرفتیم و اطمینان دارم که در نیم فصل دوم با جمع‌آوری امکانات لازم از جایگاه بهتری برخوردار خواهیم شد.

بگوویچ: موقعیت‌های‌ ما خطرناک‌تر بود

سرمربی پاس همدان گفت: بازی دشواری بود و هر دو تیم در زمین نامساعد بندرانزلی فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند ولی چنانچه از موقعیت‌هایمان به خصوص در نیمه دوم استفاده می‌کردیم با سه امتیاز به همدان بازمی‌گشتیم.

وینگو بگوویچ پس از تساوی بدون گل در بازی هفته‌ هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان ملوان در این دیدار شانس‌هایی برای گلزنی داشتند ولی موقعیت‌هایی که ما بر روی دروازه این تیم ایجاد کردیم نسبت به حریف برای رسیدن به برتری خطرناک‌تر بود. ملوان یک تیم جوان در اختیار دارد و برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کند، ولی ما در این دیدار برای کسب پیروزی شایسته‌تر از ملوان بودیم.

وی افزود: متأسفانه بارندگی شدید در این دیدار کیفیت منفی بر روی عملکرد هر دو تیم داشت و در زمین نامساعد بندرانزلی نتوانستیم از شایستگی‌های بازیکنانمان به نحو احسن استفاده کنیم. در مجموع گل‌هایی که در این گونه زمین‌ها به ثمر می‌رسد از روال عادی بازی خارج است.

بگوویچ در پایان خاطرنشان کرد: نیم فصل اول را با کسب عنوان پنجم به پایان رساندیم ولی مطمئناً در نیم فصل دوم با تلاش بیشتر به دنبال حضور در جمع سه تیم اول لیگ برتر هستیم و با شناختی که از توانایی بازیکنانم دارم رسیدن به این جایگاه دور از دسترس نیست.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد