عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس: بحث ترانسفر بازیکنان پرسپولیس ...

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های عربی برای تعدادی از بازیکنان داشته‌ایم. پیشنهادهایی که از نظر مالی هم قابل توجه هستند و شامل بازیکنانی چون آقایان نیکبخت، بادامکی و خلیلی می شود.

حبیب کاشانی افزود: با توجه به نیاز باشگاه و علاقه‌ای که خود بازیکنان به ماندن در تیم پرسپولیس دارند، در این فصل اقدام به ترانسفر هیچ بازیکنی نخواهیم کرد. تمام تمرکز باشگاه و بازیکنان روی موفقیت در لیگ امسال است و انشاءا... با حضور و تلاش همه بازیکنانمان قهرمانی در لیگ هفتم را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان می آوریم.

* یعنی موضوع ترانسفر بازیکنان پرسپولیس به طور قطعی منتفی است؟

- بله. امسال به همه بازیکنانمان نیاز داریم و بحث ترانسفر بازیکنان علیرغم پیشنهادهای مناسب، کاملاً منتفی است.

* ماجرای مراجعه شیث رضایی به مطب دکتر نوروزی چه بوده است؟

- طی چند روز اخیر، اخبار و شایعات زیادی در این باره منتشر شد. ببینید، وقتی تیمی حاشیه ندارد و در مسیر موفقیت گام بر می دارد، خیلی ها همه تلاش خودشان را می کنند و تمام ابزارهای موجود را به کار می گیرند تا این تیم را به حاشیه بکشانند و در مسیر موفقیت تیم خلل ایجاد کنند. پرسپولیس نیز امسال، سال بی حاشیه و موفقی را پشت سر می‌گذارد و متاسفانه از پیش از شروع فصل حاشیه سازی‌ها شروع شد. یک روز می گفتند، خوب یارگیری نشده، یک روز اختلاف سلیقه های کادر فنی را بزرگ نمایی می‌کردند و حالا هم موارد دیگر.

* اما ماجرای اخراج شیث رضایی از پرسپولیس از اخبار تلویزیون هم پخش شد!

- اتفاقاً یکی از موارد تاسف برانگیز پخش این شایعات بی اساس از رسانه ملی است. ما از رسانه ملی با این حجم مخاطب و گستردگی انتظار داریم هر شایعه ای را پخش نکند و قبل از انتشار آن، صحت و سقم آن را از بازشگاه استعلام کند. در ماجرای رضایی و مراجعه وی به دکتر نوروزی هم متاسفانه بعضی‌ها شایعه سازی کردند و از آن بدتر شاهد پخش آن از اخبار تلویزیون هم بودیم که ما از این بابت از دوستان صدا و سیما گله‌مندیم. نوروزی از پزشکان خوب و در رده‌ی تیم ملی ما هستند و رضایی به خاطر مصدومیتی که پیدا کرده بودند، پس از مراجعه به پزشک تیم پرسپولیس، برای مشاوره به نوروزی هم مراجعه کردند. نمی دانیم این کار چه ایرادی دارد که این همه حاشیه سازی می کنند! به هر حال این حاشیه سازی ها امسال تاثیری در روند حرکتی تیم پرسپولیس نخواهد داشت و بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و دیگر عوامل باشگاه با قدرت و یکدلی برای موفقیت تیم به کار خودشان ادامه می دهند.

* کمی هم از بازی‌های جام حذفی بگویید. پتروشیمی تبریز تیم ناشناخته‌ای بود و علی رغم پیروزی پرگل پرسپولیس در این دیدار، بازی خوبی را انجام دادند.

- کاملاً درست است. تیم پتروشیمی تبریز تیم جوان و بسیار خوبی بود و بازی خوبی را هم در دیدار روز دوشنبه ارائه دادند. بسیاری از بازیکنان این تیم برای اولین بار در استادیوم آزادی بازی می کردند و بدون این‌که به ضد فوتبال رو بیاورند تا انتهای مسابقه مردانه جنگیدند. پتروشیمی تبریز در مرحله‌ای بازی می‌کرد که 5 تیم لیگ برتری پیش از آن حذف شده بودند. از همین جا صمیمانه به وطنخواه و بازیکنان خوب این تیم به خاطر داشتن چنین تیمی و ارائه چنین بازی ای تبریک می‌گویم.

* از بازی تیم پرسپولیس راضی بودید؟

- معتقدم این فقط 40 درصد از توانایی های بازیکنان و کادر فنی ما بود. یقیناً توانایی‌های مجموعه کنونی تیم پرسپولیس خیلی بیشتر از اینهاست. بازی های جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و با لیگ برتر قابل مقایسه نیست. حساسیت‌های این بازی ها و ناشناخته بودن برخی تیم ها بر روی کیفیت مسابقات تاثیر گذار است. با این وجود بازی خوبی بود و در مجموع از عملکرد تیم راضی بودم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد