عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

افشین قطبی:فروختن "خلیلی" دیوانگی است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اصلی‌ترین مشکل فنی پرسپولیس عدم نظم و تمرکز و سازماندهی لازم در خط دفاعی حین حمله کردن تیم است.

افشین قطبی پس از تمرین امروز پرسپولیس با اشاره به بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل پتروشیمی تبریز اظهار کرد: متاسفانه در بازی دیروز ما خوب شروع نکردیم و 15 دقیقه تحت فشار بودیم، ولی به مرور ریتم بازی برگشت و توانستیم دو گل خوب بزنیم. بعد از آن نیز بازیکنان تمرکز لازم را از دست دادند که باعث گل خوردن‌مان شد. ولی با صحبت‌هایی که بین دو نیمه در رختکن با بازیکنان داشتم انگیزه و انرژی آنها را بالا بردم که در نهایت توانستیم در نیمه‌ی دوم بهتر بازی کنیم و حفظ توپ بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: اما چیزی که برای من ناراحت کننده بود عدم تمرکز و سازماندهی لازم در میان مدافعین در هنگام حمله کردن تیم بود که در این حین فضاهای خالی پشت دفاع زیاد دیده می‌شد که دیدید حریف موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه ما داشت که باید روی این مساله در تمرینات بیشتر کار کنیم.

قطبی درمورد استفاده از نفرات اصلی و عدم میدان دادن بیشتر به بازیکنان ذخیره در بازی روز گذشته گفت: من به همه‌ی بازیکنانم اطمینان دارم ولی جام حذفی ریسک بردار نیست. من همیشه به آینده پرسپولیس نگاه می‌کنم، ما دو بازی مهم در برابر پاس همدان و سپاهان را در پیش رو داریم و همین مرا مجاب می‌کند تا تیم را شاد نگه دارم و وضعیت کنونی حفظ شود.

وی افزود: آنهایی که گفته‌اند قطبی ترسو است و جرات استفاده از بازیکنان ذخیره را ندارد باید بدانند که یک مربی که تیمش 4 بر یک جلو است و باز هم دستور حمله می‌دهد نمی‌تواند ترسو باشد. من برای نتیجه بازی می‌کنم و پرسپولیس باید قهرمان هر دو جام شود و لذا بازی‌ها به خصوص در جام حذفی ریسک بردار نیست.

قطبی ادامه داد: یک مربی باهوش باید سه، چهار حرکت از دیگران جلوتر باشد و مطمئن باشید هیچ تیمی بدون تفکر خوب نمی‌تواند 18 بازی نبازد و من ادعا می‌کنم تفکر و تجربه‌ی من تاکنون درست بوده کما این که در بازی دیروز دیدید بعضی از بازیکنان پتروشیمی بسیار خوب بودند و از بعضی از بازیکنان پرسپولیس که در لیگ برتر بازی می‌کنند، بهتر ظاهر شدند.

سرمربی پرسپولیس تهران درباره‌ی اخبار شنیده شده حاکی از جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل از جمله بادامکی، نیکبخت و خلیلی از این تیم خاطرنشان کرد: ما به همه‌ی بازیکنان تا آخر فصل نیاز داریم و در شرایطی هستیم که اگر بازیکنی را از دست بدهیم باید چند نفر خوب دیگر را جایگزین کنیم. فروش مهاجمی مثل خلیلی که گل‌های زیادی را تاکنون برای پرسپولیس زده است در شرایط کنونی دیوانگی است و فکر می‌کنم ما نه تنها نباید بازیکنی از دست بدهیم بلکه باید بتوانیم در نیم فصل در صورت برآورد هزینه برای باشگاه بازیکن جدیدی هم بگیریم تا بتوانیم قهرمان لیگ و جام حذفی شویم.

وی در پایان درباره‌ی بازی‌های اخیر پرسپولیس تصریح کرد: شاید در بعضی از بازی‌های اخیر حریفانمان در لحظاتی از بازی و شاید یک نیمه بهتر از ما بودند ولی شک نکنید که هیچ تیمی در هر بازی در مجموع بهتر از ما بازی نکرده است و ما سعی خواهیم کرد تا در آینده در طول 90 دقیقه از حریفانمان بهتر باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد