عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

بازگشت هافبک اخراجی استقلال به تمرینات

صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده با فیروز کریمی در نهایت نتیجه داد تا محمد نوازی پس از چند روز غیبت به تمرینات استقلال بازگردد.
نوازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با تایید این موضوع اظهار داشت: ابتدای هفته جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشتم و او قرار شد با کریمی صحبت کند. مدیرعامل باشگاه با من روز سه‌شنبه تماس گرفت و گفت که از امروز (چهارشنبه) در تمرینات شرکت کنم.
هافبک استقلال در خصوص اتفاقاتی که پس از بازی با صنعت‌نفت افتاد، گفت: بازیکن در عصبانیت بعضی مواقع حرف‌هایی می‌زند که باعث به وجود آمدن حاشیه می‌شود ولی من هدف خاصی نداشتم و فقط از این عصبانی بودم که بازیکنان از طرف تماشاگران به شدت مورد انتقاد قرار می‌گرفتند. در این میان آقایان با مطرح کردن بعضی از حرف‌ها اطلاعات غلط به کریمی می‌دادند و باعث شد تا مشکلاتی پیش بیاید. خوشبختانه در حال حاضر مشکلی با سرمربی تیم ندارم و در تمرینات شرکت می‌کنم.

تصاویر مربوط به این خبر:
http://www.footballiran.ir/Images/News/larg_Pic/28-9-1386%5CIMAGE633336674470781250.jpg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد