عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

اخراج سه بازیکن از استقلال

فیروز کریمی سرمربی آبی‌های تهران که تیمش با غلبه بر ذوب آهن به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرد، گفت: صحنه‌هایی که در 120 دقیقه میدان دیده شد، موقعیت‌های گل به دست آمده برای بازیکنان و آمار کلی بازی نشان می‌دهد استقلال تیم برتر میدان بود. با تمام احترامی که برای ذوب آهن دارم معتقدم در طول بازی تیم ما موقعیت‌های بسیار بیشتری داشت.

به گزارش ایسنا، کریمی با بیان این مطلب که در صورت شکست هم عنوان می‌کرد تیمش تیم برتر میدان بود، گفت: در ضربات پنالتی تیم ما تنها به لطف تجربه بازیکنانش توانست این بازی را به سود خود به پایان برساند. قبول دارم که در ضربات پنالتی ممکن بود تیم ما با شکست از میدان خارج ‌شود.

وی اضافه کرد: تماشاگران امروز یک بازی بسیار زیبا را دیدند؛ به طوری که دو گل و 10 موقعیت گل به دست آمد. در صورتی که اگر عملکرد خیره‌کننده دروازه‌بانان نبود بازی بسیار پرگلی را مشاهده می‌کردیم.

سرمربی استقلال با پذیرفتن این مطلب که تیمش در لحظاتی از بازی به دفاع مطلق روی آورد، گفت: در 5 دقیقه انتهایی بازی و در 15 دقیقه وقت اضافی دوم تیم ما به دفاع رفت که این علتش ضعف جسمانی بازیکنانمان بود. تیم استقلال در زمینه آمادگی جسمانی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار نیست و من حتما آن را برطرف خواهم کرد.

کریمی با این حال گفت: زمانی که به استقلال آمدم وضعیت جسمانی بازیکنان به مراتب بدتر از این بود و من بر روی این تیم بسیار کار کردم که به شرایط امروز برسیم.

وی با رد این موضوع که بازیکنی در این بازی کم‌کاری کرده است، گفت: بازیکنانم آن‌قدر در طول 120 دقیقه از توانشان استفاده کردند که دیگر نای دویدن نداشتند.

کریمی در پاسخ به این سوال که اگر روزی خودتان در کسوت مربیگری اشتباه کردید، آیا خودتان را هم بعد از بازی می‌دوانید؟ گفت: قطعا این کار را نخواهم کرد. من به جای دواندن، خودم را مواخذه می‌کنم و مواخذه من همین صدای گرفته‌ام است.
دو یا سه بازیکن در تعطیلات نیم فصل کنار گذاشته می‌شوند
با درخواست کریمی سه بازیکن استقلال اخراج می شوند

اعضای کادر فنی باشگاه استقلال تهران، پنجشنبه شب در هتل عالی قاپو اصفهان، رو در روی خبرنگاران نشستند و به سوالات بی‌شمار آنها پاسخ دادند. در این کنفرانس مطبوعاتی که تا ساعت 23 نیمه شب ادامه یافت، فیروز کریمی، از هر دری سخن گفت و البته باز هم شوخی‌های کلامی خود را به کرات تکرار کرد تا این کنفرانس، 2 و نیم ساعته برای حضار به هیچ عنوان خسته کننده نباشد.

فیروز کریمی در خصوص اخراج محمد نوازی از تیم و برگشت دوباره وی به تمرینات گفت: نوازی بعد از تعویضش در بازی با نفت، اعتراض کرد که البته من در آن موقع متوجه اعتراض او نشدم. ولی با صحبتی که با "ورمزیار" داشتم فهمیدم که اعتراض وی چگونه بوده و علیرغم این که این اعتراض او چندان هم شدید نبوده، اما من این اعتراض کم را هم قبول ندارم و او را از تمرینات اخراج کردم. بعد از چند روز و با درخواست نوازی و ورمزیار و با موافقت من او از بازیکنان رخصت گرفت و به تمرینات بازگشت. البته اگر به من بود، اصلا دوست نداشتم نوازی دیگر به تیم بازگردد.

وی اضافه کرد: نوازی بازیکن باتجربه و با اخلاقی است و می‌تواند برای همه یک الگو باشد. اتفاقا به دلیل همین تجربه‌اش می‌گویم که این اعتراضات از او بعید بوده و می‌بایست مجازات سنگینی می‌شد.

سرمربی آبی‌پوشان تهرانی، درباره ریزش بازیکنان که از آن یاد کرده است، گفت: مطمئن باشید در بین دو نیم فصل، دو، سه بازیکن از تیم بارشان را خواهند بست و از تیم کنار گذاشته می‌شوند. البته در صورتی که در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن، مصدومیت جدی برای بازیکنی پیش نیاید که مجبور بشویم از بین آن بازیکنان، نفری را حفظ کنیم.

کریمی اضافه کرد: من گزارشم را به فتح الله زاده داده‌ام و وی هم تلویحا موافقت‌اش را با کنار گذاشتن یکی دو بازیکن اعلام کرده‌. در بین نیم فصل این بازیکنان قطعا از تیم خواهند رفت.

وی درمورد جذب بازیکن جدید در زمان نقل وانتقالات نیم فصل دوم هم گفت: به دو دلیل بازیکن جدید نمی‌توانیم جذب کنیم، نخست این که لیست استقلال در همان شروع فصل بسته شد و به جز یک بازیکن زیر 21 سال دیگر بازیکن دیگری نمی‌تواند به تیم ما اضافه شود.
با درخواست کریمی سه بازیکن استقلال اخراج می شوند

وی اضافه کرد: دلیل دوم هم این است که تا زمانی که فرهاد مجیدی در تیم است، وی اجازه نمی‌دهد بازیکن به تیم اضافه شود. یک بار یک بازیکن نیجریه‌ای به تیم آوردیم که فردای آن روز فرهاد پیش من آمد و گفت: "انگار که این بازیکن هم دوست ندارد در استقلال باشد." از او پرسیدم چطور که جوابی نداد. بعدا فهمیدم وی با این بازیکن صحبت کرده و البته نمی‌دانم چه گفته که او با جا گذاشتن کفش‌هایش که شمار 48 است، از ایران فرار کرد و رفت.

وی در خصوص اتفاقاتی که در برنامه 90 افتاد، گفت: من اعتقاد دارم آمار برنامه 90 قلابی بود. دلم روشن نیست که میزان آرا واقعی باشد. به هر ترتیب من هنوز هم معتقدم که آن عمل من اشتباه نبوده و در آن زمان باید صورت می‌گرفت، حتی اگر 65 درصد مردم آن را نمی‌پسندند.

سرمربی استقلال تهران اضافه کرد: اگر کارهایی که من می‌کنم برای دوست داران فوتبال این سو تفاهم را بوجود آورده که من قصد اساعه ادب داشتم، از آنها معذرت می‌خواهم اما همه باید بدانند که پشت این کارها، چندین جام قهرمانی خوابیده که با صبر و حوصله به دست می‌آید.

وی اضافه کرد: مادامی که بفهمم، به درد استقلال نمی‌خورم، مطمئن باشید که استقلال را ترک می‌کنم تا نفر بهتری به جای من هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

فیروز کریمی آغاز راه استقلال را از نیم فصل دوم دانست و تصریح کرد:‌ استقلال از نیم فصل دوم بارش را برای قهرمانی خواهد بست، این را شک نداشته باشید.

در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی که به همت اسپانسر مالی باشگاه استقلال صورت گرفته بود، حاجیلو، سرپرست تیم گفت: در تعطیلات نیم فصل تحت هر شرایطی به امارات می‌رویم و اردوی تدارکاتی‌مان را در این کشور برپا خواهیم کرد تا برای بازی‌های دور برگشت با قدرت تمام ظاهر شویم.

حاجیلو هم استقلال را از نیم فصل دوم یک تیم متفاوت دانست و اضافه کرد: کار اصلی فیروز کریمی از نیم فصل دوم شروع می‌شود و تاثیرات او در این تیم از نیم فصل دوم آشکار می‌شود. تاثیراتی که در نهایت تیم را به مقام قهرمانی لیگ خواهد رساند.
با درخواست کریمی سه بازیکن استقلال اخراج می شوند

تراب‌پور مربی دروازه‌بان‌های استقلال هم در خصوص وحید طالب‌لو و این که او امسال با افت شدیدی روبرو شده، گفت: ‌به هیچ عنوان قبول ندارم وحید افت کرده است. وحید مشکل روحی دارد که باید آن را برطرف کرد. باور کنید طالب‌لو، همان طالب‌لو فصل گذشته است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که طالب لو در استقلال رقیب جدی ندارد، احتمالا همین مساله علت اصلی افت او بوده است، گفت: استقلال دو دروازه‌بان دیگر دارد که یکی از آنها هم اکنون رقیب جدی طالب‌لو به شمار می‌آید و دیگری در آینده خواهد شد. اشکان نامداری، دروازه‌بان دوم تیم، گلر با تجربه‌ای است که مطمئنا یک رقیب جدی برای وحید به شمار می‌آید و حسن‌نژاد نیز در آینده‌ای نزدیک یک دروازه‌بان خوب خواهد شد.

در ادامه نیز آتیلا حجازی، آنالیزور تیم گفت:‌ از بازی ششم به تیم اضافه شدم تا کارهای آنالیز تیم را بر عهده بگیرم، روند هم به این شکل است که در بین دو نیمه، نظرات‌مان را به کریمی انتقال می‌دهیم و وی در نهایت تصمیم‌گیری می‌کند که از این آنالیزها که شامل نقاط ضعف و قوت تیم خودمان و حریف است، چه بهره‌ای بگیرد.

در این کنفرانس مطبوعاتی، ناصر حجازی حضور نداشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد