عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

مرفاوی: به تمرینات استقلال نمی‌روم

صمد مرفاوی مربی پیشین استقلال

مشکلات صمد مرفاوی با استقلال سبب شد تا او در دیدار گذشته استقلال برابر راه‌آهن بر روی نیمکت آبی‌های تهران نشیند و با لحن صحبت‌های مرفاوی به نظر می‌رسد که جدایی او از استقلال طولانی باشد.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قطعا مشکلی بوده که من در دیدار برابر راه‌آهن روی نیمکت تیم حضور نداشتم و در آینده بیشتر درباره‌ مشکلات صحبت خواهم کرد.

وی با انتقاد از اصغر حاجیلو که گفته بود مرفاوی به دلیل غیبتش در تمرینات در روز بازی با راه‌آهن بر روی نیمکت ننشست، گفت: بر خلاف صحبت‌های سرپرست تیم من یک هفته در خدمت تیم بودم و تیم نیز یک هفته در اختیار من بود. متاسفم که سرپرست تیم با دروغ صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: من در تمرینات تیم حضور داشته‌ام و تیم را به طور کامل زیر نظر داشته‌ام اما سرپرست تیم که گویا به غیر از تهمت زدن کار دیگری بلد نیست و مثلا به روز آخرت نیز اعتقاد دارد چنین حرف‌هایی را علیه من مطرح کرده است.

وی افزود: من در این مدت بیست روز مرخصی داشتم و می‌توانستم سر تمرینات تیم حاضر نشوم اما از کلاس خود زدم و به تمرینات رفتم. از این به بعد نیز حاضر نیستم برای رفتن به تمرین از کلاسم بزنم. به همین دلیل در تمرینات استقلال شرکت خواهم کرد.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا برای حل این مشکل فتح‌الله زاده با شما صحبتی انجام داده یا خیر گفت: تاکنون که چنین اتفاقی نیفتاده و من صحبتی در این باره انجام نداده‌آم و مسوولان باشگاه نیز با من در این باره حرف نزده‌اند.

وی درباره‌ دیدار استقلال برابر راه‌آهن گفت: نمایش متوسطی را در این بازی ارایه دادیم و تنها توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. بازیکنان پیش از این بازی تمرینات خوبی را انجام داده بودند.

مرفاوی در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور "فیروز کریمی" در استقلال این تیم به شرایط مناسبی برسد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد