عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

چلسی باز هم به لیورپول رسید

تیمهای فوتبال لیورپول و چلسی دیشب با پیروزی قاطعانه مقابل حریفان خود به دور نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند.

به نقل از مهر، تیم فوتبال لیورپول که در دیدار رفت موفق شده بود آرسنال را در ورزشگاه امارات لندن با نتیجه یک بر یک متوقف کند، دیشب در حضور 42 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آنفیلد، میهمان خود را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و در مجموع با برتری 5 بر3 جواز حضور در جمع چهار تیم برتر اروپا را به دست آورد.


گلهای لیورپول در این دیدار را سامی هی پیا (30)، فرناندو تورس (69)، استیون جرارد (86 - پنالتی) و رایان بابل (90) به ثمر رساندند. برای آرسنال هم ابودیابی ( 13) و امانوئل آدبایور(84) گلزنی کردند.

تیم چلسی، دیگر صعود کننده رقابت های شب گذشته بود. این تیم که در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک در زمین فنرباغچه شکست خورده بود، دیشب با 2 گل میشائیل بالاک (4) و فرانک لمپارد (87) به دور نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

با این حساب تیم های لیورپول و چلسی برای سومین بار در چهار سال گذشته در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 22 آوریل ( سوم اردیبهشت) مقابل هم قرار خواهند گرفت.

امشب در همین چارچوب تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به دیدار رم می رود و بارسلونا نیز در ورزشگاه نیوکمپ از شالکه پذیرایی خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد