عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

جدایی مالدینی و رونالدو از میلان

بر اساس اعلام نشریه گازتا دلواسپورت چاپ ایتالیا، تابستان آینده 8 بازیکن میلان ایتالیا این تیم را ترک خواهند کرد.

به نقل از ایسنا، پائولو مالدینی اسطوره باشگاه میلان و هواداران این تیم در 39 سالگی پس از 23 سال حضور مداوم در این تیم بازنشسته خواهد شد. او در ژانویه 1985 به میلان پیوست و با این تیم تمامی افتخارات را به دست آورد.

دیگر بازیکنی که میلان را ترک می‌کند، رونالدو مهاجم آسیب دیده این تیم است. او که در ژانویه گذشته رئال را به مقصد میلان ترک کرد، تا کنون به دلیل آسیب دیدگی‌های فراوان فقط یک بازی در طول این فصل انجام داده و سران میلان علاقه‌ای به تمدید قرارداد وی نشان نداده‌اند. با توجه به این که قرارداد او در ژوئن به پایان می‌رسد، طی یک قرارداد آزاد می‌تواند سن سیرو را ترک کند.

سران میلان هم چنین اگر بتوانند یک دروازه‌بان خوب را به خدمت بگیرند، بدون شک خود را از شر دیدا خلاص خواهند کرد. وی فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و هیچ گاه دروازه‌بان مطمئنی برای میلان نبوده است.

"کافو" و "سرجینیو" که هر دو مرز 37 سالگی را نیز پشت سر گذاشته‌اند، دیگر جایی در ترکیب میلان نخواهند داشت. جوزپه فاوالی که تا سال 2009 با میلان قرارداد دارد مایل است در سال جاری بازنشسته شود و داریو شیمیچ نیز که زیاد در ترکیب قرار نمی‌گیرد زمزمه‌های جدایی از میلان را سر داده است.

"یوان گرکف" بازیکن جوان میلان که در ابتدای ورودش به این تیم به عنوان زیدان جدید معرفی شده بود نیز آینده‌ای در میلان نخواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد