عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

کریمی مقابل صدرنشین

در ادامه هفته پانزدهم رقابت های لیگ قطر شنبه شب القطر مقابل غرافه قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران القطر که با درخشش علی کریمی در هفته های اخیر پیشرفت خوبی داشته و به جایگاه سوم جدول صعود کرده است با صدرنشین مقتدر لیگ قطر روبرو خواهد شد.
یاران کریمی برابر تیمی قرار می گیرند که در 14 بازی گذشته خودش با کسب 13 پیروزی و یک تساوی ،‌بدون شکست و با مجموع 40 امتیاز صدرنشین است. الغرافه جدی ترین مدعی عنوان قهرمانی به حساب می آید در حالی که القطر با 21 امتیاز در جای سوم جدول ایستاده و دیدار سختی پیش روی خواهد داشت

تقابل شش ستاره ایرانی در شارجه

در هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ باشگاههای امارات شنبه شب حساس ترین مسابقه بین تیم های الشعب و الشباب در دبی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران این بازی حساس در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الشعب و در شهر شارجه برگزار خواهد شد.الشباب ،‌صدرنشین لیگ امارات که همچنان با 16 امتیاز و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد با حضور کاظمیان ، مبعلی و اولادی به مصاف تیم سرخ پوش شهر شارجه خواهد رفت. سامره ، بائو و معدنچی هم الشعب را در این بازی همراهی خواهند کرد.الشعب با 8 امتیاز در مکان پنجم لیگ امارات قرار گرفته و در هفته های اخیر از صدر جدول دور شده است.

بهترین بازیکن فوتبال آسیا در تست منچستر سیتی

یاسر القحطانی بازیکن سال 2007 آسیا برای تست آمادگی به باشگاه منچستر سیتی انگلستان رفت.

کاپیتان 25 ساله عربستان سعودی به سایت رسمی باشگاه منچستر سیتی گفت: " بعد از آن که دعوت نامه رسمی گرفتم به انگلستان آمدم". از این که اینجا هستم و تمرین می کنم خوشحالم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا ثابت کنم بازیکنان سعودی در سطح بالایی فوتبال بازی می کنند".

پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: القحطانی مهاجم الهلال یکی از بازیکنان کلیدی عربستان در نایب قهرمانی جام ملت های آسیا بود که توانست بطور مشترک بهترین گلزن جام هم بشود.

منچستر سیتی به تازگی با سه بازیکن تایلندی – سوری سوخا، کیاتپراوات سایوایو و تیراسیل دانگدا – قرارداد بسته است.

مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا

قهرمان جام باشگاه‌های جهان در رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در آستانه‌ی حذف از رقابت‌ها قرار گرفت.

میلان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه برابر کاتانیا یک بر دو مغلوب شد تا با حذف از این بازی‌ها فاصله چندانی نداشته باشد. کارلو آنجلوتی، سرمربی میلان در این دیدار که 3 روز پیش از دربی میلان انجام می‌شد، به بسیاری از ستارگانش استراحت داد و تیم ‌B خود را برابر تیم سیسیلی به میدان فرستاد.

جیوناتا اسپینزی و جوزپه ماسکا را در نیمه‌ی اول برای کاتانیا و آلبرتو پالوشی برای میلان در نیمه دوم گلزنی کردند.

هفته‌ی نخست لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور

در هفته‌ی نخست لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور، نماینده‌ی خوزستان با میهمان خود، تیم دانشگاه‌ آزاد اسلامی تهران به تساوی رسید.

فروزان سلیمانی، نایب رئیس هیات فوتبال استان خوزستان با اعلام این خبر، گفت: در هفته‌ی نخست لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور در دیداری که صبح روز پنج‌شنبه برگزار شد، تیم استقلال جنوب دزفول میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران بود و به تساوی یک بر یک دست یافتیم.

سلیمانی درباره این دیدار که ساعت 9:30 صبح در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شده است، عنوان کرد: اعضای تیم آمادگی چندانی برای انجام این دیدار نداشتند، چرا که بسیار دیر از زمان بازی مطلع شده و نتوانسته بودند، تمرین داشته باشند اما، به‌هر حال تیم تمام تلاش خود را در این پیکار که مسابقه سنگینی نیز بود، به کار گرفت.

وی درمورد تیم حریف در این دیدار اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران از امکانات خوب و چند ملی‌پوش برخوردار بود، با این وجود نماینده ما در لیگ دسته یک توانست این تیم را در اهواز متوقف کند.

نایب رئیس هیات فوتبال استان خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال جنوب دزفول در هفته دوم این رقابت‌ها میهمان تیم نساجی قائم‌شهر خواهد بود.

جدول نیم فصل اول

  

آخرین تغییرات: 09.12.2007 at 11:30
ردیف تیم تعداد بازی برد تساوی باخت زده خورده امتیاز
1. پرسپولیس 16 10 6 0 27 14 36
2. سپاهان 13 9 3 1 25 12 30
3. ملوان 16 7 5 4 20 15 26
4. پیکان 16 6 6 4 23 19 24
5. پاس همدان 16 6 6 4 17 14 24
6. استقلال 16 6 5 5 22 20 23
7. صباباتری 16 5 8 3 17 15 23
8. استقلال اهواز 16 5 7 4 28 23 22
9. ابومسلم 16 6 4 6 17 20 22
10. برق شیراز 16 6 4 6 18 22 22
11. راه آهن 16 4 7 5 21 19 19
12. فجر شیراز 16 4 7 5 19 22 19
13. صنعت نفت 16 4 4 8 18 23 16
14. ذوب آهن 15 3 6 6 14 17 15
15. مس کرمان 15 4 3 8 15 21 15
16. شیرین فراز 16 3 5 8 12 21 14
17. سایپا 15 3 4 8 13 19 13
18. پگاه 16 1 8 7 9 19 11


بازگشت هافبک اخراجی استقلال به تمرینات

صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده با فیروز کریمی در نهایت نتیجه داد تا محمد نوازی پس از چند روز غیبت به تمرینات استقلال بازگردد.
نوازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با تایید این موضوع اظهار داشت: ابتدای هفته جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشتم و او قرار شد با کریمی صحبت کند. مدیرعامل باشگاه با من روز سه‌شنبه تماس گرفت و گفت که از امروز (چهارشنبه) در تمرینات شرکت کنم.
هافبک استقلال در خصوص اتفاقاتی که پس از بازی با صنعت‌نفت افتاد، گفت: بازیکن در عصبانیت بعضی مواقع حرف‌هایی می‌زند که باعث به وجود آمدن حاشیه می‌شود ولی من هدف خاصی نداشتم و فقط از این عصبانی بودم که بازیکنان از طرف تماشاگران به شدت مورد انتقاد قرار می‌گرفتند. در این میان آقایان با مطرح کردن بعضی از حرف‌ها اطلاعات غلط به کریمی می‌دادند و باعث شد تا مشکلاتی پیش بیاید. خوشبختانه در حال حاضر مشکلی با سرمربی تیم ندارم و در تمرینات شرکت می‌کنم.

تصاویر مربوط به این خبر:
http://www.footballiran.ir/Images/News/larg_Pic/28-9-1386%5CIMAGE633336674470781250.jpg

باید با فتح‌‌الله‌زاده و حجازی حرف بزنم

اخراج محسن یوسفی، هافبک چپ‌پای استقلال در بازی مقابل صنعت‌نفت عصبانیت شدید فیروز کریمی را به همراه داشت و سرمربی این تیم از مسئولان باشگاه خواسته که یوسفی را جریمه کرده و 30 درصد قراردادش را کم کنند. هرچند این بازیکن دوست ندارد در شرایط فعلی در مورد این موضوع حرف بزند ولی می‌گویند یوسفی از حرف های کریمی ناراحت است.
هافبک استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با اشاره به این موضوع اظهار داشت: هنوز جریمه نشده‌ام و باشگاه هم در این مورد حرفی با من نزده است. این موضوع فقط در رسانه‌ها مطرح شده و باید با فتح‌الله‌زاده و حجازی حرف بزنم تا وضعیتم مشخص شود.
یوسفی تاکید کرد: در حال حاضر دوست ندارم حرف خاصی بزنم که مشکل به وجود بیاید. قرار است مسئولان باشگاه در این مورد با من حرف بزنند و فعلا منتظر تماس آنها هستم. در حال حاضر مشکل خاصی ندارم و برای بازی با ذوب‌آهن همراه تیم به اصفهان خواهم رفت.

احترام پروین واجب ،ولی باید ببریم

اکبر میثاقیان چند هفته پیش در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فوتبال انجام داد، در خصوص رویارویی با استیل‌آذین در جام‌حذفی گفت: «اگر علی آقا بخواهد، ببازیم.» البته این فقط یک تعارف از سرمربی راه‌آهن بود. حالا او در آستانه این بازی می‌گوید: «من کارمند باشگاه راه‌آهن هستم و باید تیمم را برنده کنم.»
میثاقیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: پروین یکی از اسطوره‌های فوتبال است و باید احترام او را نگه داریم ولی حساب این بازی جداست و باید تحت هر شرایطی برنده از زمین خارج شویم. هر دو تیم برای پیروزی بازی می‌کنند ولی هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف باید استیل‌آذین را ببریم.
وی تاکید کرد: بازی سختی در پیش داریم چون استیل‌آذین تیم پرمهره‌ای است و مربی توانایی دارد. البته ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داریم و با قدرت کامل مقابل استیل‌آذین قرار خواهیم گرفت. پیش‌بینی نتیجه غیرممکن است و در جام‌حذفی هم فرصتی برای اشتباه وجود ندارد. امیدوارم راه‌آهن برنده میدان لقب بگیرد.

بارسلونا در ایران !

چند تن از روسای نمایندگی های سازمان ملل در تهران هفته گذشته سفر دو روزه ای به جزیره کیش داشتند تا از نقاط گردشگری ، تاریخی و تفریحی این جزیره بازدید نمایند که همین امر بهترین فرصت را در اختبار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان ورزش این جزیره قرار داد تا از نماینده یونیسف در ایران بخواهد زمینه حضور تیم مطرح و پر طرفدار بارسلونا در تهران را فراهم نمایند که این امر با استقبال آنها مواجه شد .

بنابر اعلام اداره کل امور فرهنگی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش کریستین سالازار نماینده صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به این که این جزیره از نقاط زیبا ، امن و پر از شگفتی های طبیعی است برای همکاری های دو جانبه بین کیش و یونیسف از جمله برگزاری کنسرت کودکان و همچنین حضور تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد .

همچنین در همین راستا مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : جزیره کیش آماده حضور تیم فوتبال پرطرفدار بارسلوناست .

مهندس مجید شایسته در دیدار روسای نمایندگان نهادهای سازمان ملل متحد افزود : سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه های مختلف آماده همکاری با نمایندگی های سازمان ملل متحد است .

گفتنی است هفته گذشته روسای نمایندگان سازمان ملل از جمله نماینده عمران ملل متحد (UNDP) ، کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل متحد ( UNHCR ) ، مرکز اطلاعات ملل متحد ( UNIC ) ، برنامه مبارزه با ایدز سازمان ملل متحد ( UNAIDS) ، برنامه جهانی غذا ( WFP) ، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO ) ، هماهنگی امور بشر دوستانه ملل ( UNOCHA) ، صندوق جمعیت ملل متحد ( UNFPA ) ، سازمان جهانی مهاجرت (IOM) و صندوق حمایت از کودکان ملل متحد ( UNICEF ) از جزیره کیش بازدید کردند .

البته از آنجا که باشگاه اسپانیایی با یونیسف قرارداد همکاری دارد ، هیچ بعید نیست ادعای نماینده سازمان ملل در ایران به واقعیت تبدیل شده و بارسلونا با تمام ستارگانش به ایران بیاید .