عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

بعضی ها می خواهند نباشم

رضا عنایتی گفت: نمی‌دانم ملاک کسانی که اسامی 50 بازیکن تیم ملی فوتبال را انتخاب کرده‌اند، چه بوده است.

مهاجم تیم الامارات پس از حذف نامش در فهرست 50 نفره تیم ملی در گفتگو با ایسنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: هیچ توضیحی درباره دعوت نشدنم به تیم ملی ندارم و نمی‌دانم علتش چیست. هر چند که همه نوع بازیکنی اعم از بازیکنان ذخیره، مصدوم و کسانی که حتی تیم ندارند در لیست 50 نفره حضور دارند!

وی با اشاره به این که دعوت نشدنش به تیم ملی هیچ ارتباطی به عملکردش در بازی‌های جام ملت‌های 2007 آسیا ندارد، تصریح کرد: کدام بازیکن در جام ملت‌ها عملکرد خوبی داشت که من نداشتم. در این بازی‌ها برای اولین بار در پستی بازی می‌کردم که هیچ شناختی نسبت به آن نداشتم و تنها به دلیل درخواست "قلعه‌نویی" حاضر به بازی در کناره زمین شدم.

مهاجم پیشین استقلال ادامه داد: کسانی هستند که حرکت‌هایی انجام می‌دهند و مانع دعوت شدن بعضی از بازیکنان به تیم ملی ‌می‌شوند.

عنایتی افزود: خط خوردن نامم از لیست تیم ملی همچنین ارتباطی به بازی‌هایم در لیگ امارات ندارد، زیرا هر چند که الامارات اوضاع نابسامانی دارد و در انتهای جدول قرار گرفته اما، جزء سه نفر اول برترین‌ گلزنان لیگ امارات هستم و در شش بازی چهار گل برای تیمم به ثمر رسانده‌ام.

وی با بیان این که تمام کسانی که در لیگ امارات حضور دارند به تیم‌ ملی دعوت شده‌اند، تاکید کرد: تا زمانی که در استقلال بودم، همه روی لژیونرها و خصوصا بازیکنان شاغل در امارات توجه می‌کردند اما، پس از حضور من در امارات بود که این لیگ به عنوان ضعیف‌ترین لیگ شناخته شد.

مهاجم الامارات پوشیدن پیراهن تیم ملی را افتخار بزرگی دانست و یادآور شد: تمام تلاش خود را برای پوشیدن مجدد پیراهن تیم ملی انجام می‌دهم و شایستگی‌هایم را ثابت می‌کنم.

عنایتی درخصوص گروه‌بندی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 اذعان داشت: روی کاغذ، گروه ما بهتر از سایر گروه‌هاست و امیدوارم که این دوره نیز بدون دردسر به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پایان درباره تیم الامارات گفت: به دلیل تعویض کادرفنی این تیم تمرینات جدیدی‌ را پشت سر می‌گذاریم. هر چند که از این اوضاع خسته شده‌ام و به احتمال 90 درصد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شوم.
کریمی به بازیکنان استقلال دلداری داد

پیش از آغاز تمرین صبح روزجمعه تیم استقلال در امارات، فیروز کریمی از بازیکنان این تیم خواست به فهرست 50 نفره اعلام شده تیم ملی توجهی نداشته باشند و بدون اینکه در روحیه آنان خللی وارد کند، روی تمرینات تمرکز لازم را داشته باشند.

به نقل از فارس، وی خطاب به بازیکنان استقلال تهران گفت: مطمئنم در آینده نزدیک در فهرست 22 نفره تیم ملی 9 بازیکن از استقلال تهران حضور خواهند داشت.

استقلال از روز چهارم دیماه برای برگزاری اردویی 12 روزه به امارات سفر کرده است که احتمال دارد در صورت تائید فیروز کریمی اردوی این تیم چهار روز دیگر تمدید شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد