عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

پیکر آیدین نیکخواه بهرامی تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر "آیدین نیک‌خواه بهرامی" بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران صبح امروز در حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی و جامعه‌ی بسکتبال در مجموعه‌ی ورزشی کشوری تهران برگزار شد.

‌در این مراسم که با حضور جمع پرشور جامعه‌ی ورزشی کشورمان و به خصوص جامعه‌ی بسکتبال و والیبال برگزار شد، محمد علی‌آبادی معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با تسلیت به جامعه‌ی ورزش گفت: بی‌تردید من باید تسلیت اصلی را به سازمان تربیت بدنی بگویم چرا که یکی از قهرمانان ملی و بزرگ خود را از دست داد.

وی ادامه داد: من به خانواده‌ی نیکخواه بهرامی تبریک می‌گویم که چنین فرزند بزرگی را به جامعه‌ی ایران تحویل داد.

علی‌آبادی گفت: در شرایط فعلی تصور می‌کنم وظیفه و مسوولیت صمد نیکخواه برادر آیدین در تیم ملی سنگین‌تر شده باشد و وی باید خلاء نبود برادرش را در تیم ملی پر کند.

رضا قراخانلو رییس کمیته‌ی ملی المپیک نیز طی سخنانی اظهار کرد: این خلاء بسیار بزرگی برای جامعه‌ی بسکتبال به شمار می‌رود. با توجه به این که آیدین عضو تیم بسکتبال المپیک ایران است همه‌ی بازیکنان باید دست به دست هم بدهند تا این نقصان کمتر احساس شود.

وی ادامه داد: آیدین یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بسکتبال و جامعه‌ی ورزشی کشورمان محسوب می‌شد، اگرچه وجودش از میان رفته است اما، قطعا هیچ گاه یاد وی از میان ما نخواهد رفت.

"رضا مشحون" مدیر تیم‌های ملی بسکتبال که بیش از شش سال همراه این بازیکن ارزنده در تیم‌های ملی همکاری داشته است نیز گفت: من در طول تمام این سال‌ها کوچکترین عیب و ایرادی از این بازیکن بزرگ ندیده‌ام. بی‌تردید ما روزهای سختی را در پیش داریم و تحمل کردنش برایمان گران تمام می‌شود. من برای صمد برادر عزیز آیدین نیز که باید چنین شرایط سختی را تحمل کند آرزوی صبر می‌کنم. البته ما همه در این غم بزرگ خود را شریک این خانواده‌ می‌دانیم.

در ادامه‌ی مراسم صمد نیکخواه بهرامی نیز طی سخنان کوتاهی اظهار کرد: من علاوه بر این که یک برادر خوب را از دست داده‌ام یکی از دوستان صمیمی‌ام را نیز از دست دادم و بی‌تردید نمی‌دانم در این شرایط چگونه باید خود را کنترل کنم و به فعالیتم ادامه دهم.

لازم به ذکر است، ‌پیکر مرحوم آیدین نیک‌خواه بهرامی در بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

آیدین نیکخواه بهرامی ملی‌پوش بسکتبال ایران که برای دیدار با خانواده‌اش به شمال ایران سفر کرده بود، ‌پنج شنبه شب در مسیر تهران- شمال در یک حادثه رانندگی دعوت حق را لبیک گفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد