عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

کریمی با بلندگو درتمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران بعدازظهر روزدوشنبه در زمین شماره دو شیرودی برگزار شد.

به نقل ازایسنا، در این تمرین که راس ساعت 14 آغاز شد ابتدا کریمی به مدت 30 دقیقه در رختکن با بازیکنان صحبت کرد. بازیکنان ساعت 14:30 دقیقه وارد زمین شده و مشغول دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی شدند. عبور از موانع و حرکات زیگزاگی نیز از دیگر برنامه‌های استقلال بود.

ساعت 15 و در پی دستور کریمی مدافعان و مهاجمان از یکدیگر جدا شده و به تمرین گلزنی و دفع توپ پرداختند. پس از این تمرین مهاجمان و هافبک‌ها کاور سبز پوشیده و همان کار را در ابعاد وسیع‌تر انجام دادند.

کریمی در این تمرین از مهاجمان خواست که با حوصله‌ی بیشتری کار کنند و حتی به شوخی به آنها می‌گفت که عجله نکنید چون تا 10 شب وقت داریم. ارسال توپ از جناحین،‌ ضربات نهایی و دفع توپ از سوی مدافعان تمرین بعدی استقلالی‌ها بود.

در پایان نیز بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و فوتبال بازی کردند که در نهایت این بازی با تک گل جباری به سود نارنجی‌پوشان پایان یافت.
حاشیه‌های تمرین

* قبل از آغاز تمرین کریمی زمین را مورد بازبینی و ارزیابی قرار داد و به دلیل بارندگی کیفیت زمین را پایین دانست.

* ناصر حجازی ساعت 14:15 دقیقه سر تمرین حاضر شد و قبل از پایان تمرینات ورزشگاه را ترک کرد.

* اصغر حاجیلو که به دلیل بیماری به مدت دو روز در بیمارستان بستری بود امروز و پس از مرخصی در تمرینات آبی‌پوشان حضور یافت.

* فیروز کریمی با استفاده از بلندگو با بازیکنان صحبت می‌کرد!

* سان‌جان اورسویچ که در تمرینات یکشنبه دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود امروز جدا از سایر بازیکنان در اطراف زمین دوید. همچنین با هماهنگی حجازی و کریمی قرار شد پس از پایان نیم فصل "سان‌جان" برای رسیدگی به کارهای سربازی خود مدت ده روز راهی کشورش شود.

* به دلیل کیفیت نداشتن زمین شیرودی و پایان قرارداد استقلالی‌ها با مسوولان ورزشگاه شیرودی تمرینات استقلال از فردا در زمین مرغوبکار برگزار می‌شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد