عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

مبعلى: دوست دارم در رم بازى کنم

ایران ورزشى- ستاره ایرانى الشباب با کسب پنجمین پیروزى متوالى به قهرمانى سبزپوشان امیدوار شده است.
درخشش ایمان مبعلى و جواد کاظمیان مقابل النصر یک پیروزى دیگر را براى الشباب رقم زد تا این تیم همچنان با قاطعیت در صدر جدول باقى بماند.
مبعلى که چند هفته پیش گفته بود رسیدن به قهرمانى خیلى سخت است، حالا کمى عقیده اش عوض شده و به خبرگزارى فوتبال ایران مى گوید: «تیم ما شخصیت قهرمانى پیدا کرده و اگر این روند را ادامه دهیم، آخر فصل جام را بالاى سر خواهیم برد.»
بازى چطور بود؟
< پس از ۸ سال تیم پرقدرت النصر را در زمین خودش شکست دادیم که این یک نتیجه ایده آل براى الشباب محسوب مى شود.

بازى بسیار خوبى را به نمایش گذاشتیم و ۳ - صفر از حریف پیش افتادیم ولى در دقایق آخر تمرکز مدافعان ما به هم خورد و یک گل دریافت کردیم.
در این دیدار یک گل براى الشباب به ثمر رساندى تا در جدول گلزنان ۴ گله شوى، فکر مى کنى این فصل براى تیمت چند گل بزنى؟
< فصل قبل ۷ گل براى الشباب به ثمر رساندم و فکر مى کنم اگر امسال بیشتر از ۱۰ گل بزنم، آمار بسیار خوبى است. البته باید بگویم که من در پست هافبک دفاعى بازى مى کنم و گل زدن برایم مثل گذشته آسان نیست چون باید بیشتر در کارهاى دفاعى شرکت کنم.
صدرنشینى شما چه بازتابى در رسانه هاى امارات داشته؟
< خوشبختانه بازتاب بسیار خوبى داشته و همه از الشباب به عنوان یک تیم پرقدرت نام مى برند.
براى فصل آینده چه هدفى دارى؟
< از حالا نمى توانم در مورد سال بعد صحبت کنم ولى هدف اولم رفتن به اروپاست و مسائل مالى هم برایم اهمیت ندارد فقط دوست دارم در جایى بازى کنم که زمینه مناسبى براى پیشرفتم فراهم باشد.
دوست دارى در کدام لیگ اروپایى بازى کنى؟
< بازى کردن در لیگ اسپانیا را خیلى دوست دارم ولى تا به حال فکر نکرده ام که در کدام تیم بازى کنم، البته بازى کردن در تیم رم ایتالیا همیشه برایم یک آرزو بوده و امیدوارم یک روز در این تیم بازى کنم.
فوتبال ایران همچنان با بحران مواجه است و رییس فدراسیون و سرمربى تیم ملى در حالى که به مسابقات مقدماتى جام جهانى نزدیک مى شویم، ا نتخاب نشده اند. فکر نمى کنى با این شرایط دچار مشکل شویم؟
< شک نکنید که ادامه این روند، به ضرر فوتبال ایران خواهد شد. نکته مهم انتخاب سرمربى تیم ملى است که هرچه زودتر باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد. باید یک مربى بزرگ خارجى روى نیمکت تیم ملى ایران حضور داشته باشد و اگر قرار است مربى درجه چندم بیاوریم، بهتر است که از مربیان ایرانى استفاده کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد