عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

کاشانی: باید به حجازی فرصت داد

کاشانی: باید به حجازی فرصت داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم همیشگی نبود و با 50 درصد توانش در دیدار برابر مس کرمان بازی کرد اما خوشبختانه موفق به کسب سه امتیاز شد. پیروزی در این دیدار احتیاج داشتیم و خدا را شکر در روزی که پرسپولیس تیم همیشگی نبود و با 50 درصد توانش به میدان رفت، موفق شد سه امتیاز حساس این دیدار را بدست بیاورد تا همچنان صدرنشین باشیم.

وی ادامه داد:  از همه کادر فنی، بازیکنان و حتی تماشاگران که تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند، تشکر می کنم. تلاش همه باعث شد در این دیدار به امتیاز دلخواه دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: مس تیم بسیار خوبی بود که از مربی فهیمی چون فرهاد کاظمی سود می برد. آنها بازی پایاپایی را برابر ما به نمایش گذاشتند اما درنهایت پرسپولیس تیم برنده این دیدار بود.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال افزود: من مدیر ورزشی نیستم، ولی آقای فتح الله زاده بسیار باتجربه هستند و در دوران مدیریت خود این فراز و نشیب ها را دیده اند. مطمئناً حجازی یکی از اسطوره های فوتبال است و نباید در مورد او عجله کرد.

کاشانی در این مورد افزود: باید تا پایان نیم فصل اول حوصله به خرج داد زیرا استقلال تیم خوبی است ولی از لحاظ روحی و روانی با مشکلاتی مواجه شده که این مشکلات به مرور زمان حل خواهد شد.

وی همچنین در مورد وضعیت محمود خوردبین گفت: ایشان به لطف خدا سلامتی خود را بازیافته و از امروز به بخش منتقل شده است و مطمئناً بعد از دوران نقاهت دوباره به پرسپولیس بازخواهند گشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شیث رضایی که ممکن است در آینده مشکلاتی را برای پرسپولیس بوجود آورد خاطرنشان کرد: هر روز یک مشکل را برای  پرسپولیس مطرح می کنند. یک روز می گویند قطبی با استیلی مشکل دارد و روز دیگر بحث مشکلات بین قطبی و شیث رضایی را پیش می کشند. اما مطمئن باشید این مسائل برای باشگاه پرسپولیس حاشیه سازی نخواهد کرد.

وی در مورد وضعیت نهایی شیث رضایی اظهار داشت: توانایی شیث بیش از اینهاست  و همانند کشورهای اروپایی که یک بازیکن را برای بازگشتن به دوران اوج نیمکت نشینی می کنند، شیث نیز درحال حاضر از ترکیب اصلی دورشده است و هیچ مشکل دیگری وجود ندارد.

کاشانی اضافه کرد: کمیته انضباطی باشگاه در مورد شیث تصمیم گیری خواهد کرد و این تصمیم در صورت تأیید بنده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس وابسته به تک ستاره ها نیست زیرا تیمی است که تمام نفرات در موفقیت های این تیم نقش دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد