عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

باخت های حساس در هفته دوازدهم

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتایج حساسی به پایان رسید. خبر ساز ترین نتیجه این هفته باخت استقلال مقابل پیکان بود که وضعیت این تیم و سرنوشت مربی آینده را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

استقلالی ها که ابتدا و تا دقیقه 25 با گل های محمد نوازی و آرش برهانی دو بر هیچ جلو افتاده بودند در نهایت 3-2 شکست خوردند.

میثم خسروی دوبار و ابراهیم توره با یک گل شکت تیم حجازی را رقم زدند استقلال با 14 امتیاز در رده یازدهم قرار بگیرد و جلسات متعددی برای برکناری یا تعیین وضعیت سرمربی تیم برگزار شود.

اما در این هفته تنها استقلال نبود که با تکرار شکست نشان داد دور از روزهای اوج است . باخت حساس سایپا که با عنوان قهرمانی وارد بازیهای این فصل شد ادامه روند ناکامی‌های این تیم بود.

شاگردان دایی پنجمین باخت خود در فصل جاری را نیز تجربه کردند و مقابل صباباتری 2- یک شکست خوردند.

صنعت نفت آبادان هم که در خانه خود یک- صفر از برق جلو بود نیز 3- یک باخت تا دوباره وضعیت این تیم و ابراهیم قاسمپور بحرانی شود.

اما پرسپولیس در حالی مس کرمان را با تک گل فراز فاطمی برد که حتی افشین قطبی نیز به بدشا نسی حریف یا کم تجربگی شان در تبدیل کرده فرصت های بدست آمده به گل اعتراف داشت.

او گفت:" شما بدشانسی آوردید. تقریبا 3 موقعیت خوب داشتید که بازیکنانتان استفاده نکردند. این نشان می‌دهد که تیم خوبی داری". پیش از اینکه علی مولا‌یی بهترین موقعیت مس را از دست بدهد هر دو تیم یک توپ به تیر دروازه کوبیده بودند تا بازی از هر نظر مساوی باشد، اما وقتی این موقعیت طلا‌یی گل نشد، پرسپولیس در یک غافلگیری کار را تمام کرد.

فرهاد کاظمی بعد از این بازی گفت: " ما خوب بازی کردیم و من از بازیکنانم راضی هستم. به نظر من پرسپولیس امروز بهتر از روزهای قبل بازی کرد، ولی این را باید پذیرفت که آنها از هر نظر شرایط بهتری نسبت به ما دارند و نتیجه‌اش را هم گرفتند".

با این برد فاصله 6 امتیازی پرسپولیس با سپاهان بیشتر شد، اما اصفهانی‌ها سه بازی عقب‌افتاده دارند که اگر آنها را ببرند می توانند تا صدر جدول بالا بیایند.

نتایج کامل بازی‌های هفته دوازدهم

استقلال 2 – پیکان 3

محمد نوازی و آرش برهانی برای استقلال و میثم خسروی (دوگل) و ابراهیم توره برای پیکان

سپاهان یک – شیرین فراز صفر

هادی عقیلی

صباباتری 2- سایپا یک

گل‌ها: فریدون فضلی (دو گل) - جلا‌ل حسینی

راه‌آهن 2 - ذوب‌آهن یک

گل‌ها: امین ترکاشوند و علیرضا نورمحمدی - علیرضا محمد - گل به خودی

مقاومت سپاسی یک - پاس یک

گل‌ها: هاشم بیک‌زاده - محمد غلا‌می

ابومسلم یک - استقلا‌ل‌اهواز یک

گل‌ها: ایوان پتروویچ - داوود حقی

صنعت نفت یک - برق 3

گل‌ها: صابر میرقربانی - مهدی شیری و محمدناصر شکرون

پگاه صفر - ملوان صفر

پرسپولیس یک – مس صفر

فراز فاطمی

رده بندی جدول:

1- پرسپولیس 28

2- سپاهان 22

3- صبا باتری 21

4- برق 20

5- استقلال اهواز 17

6- ملوان17

7- راه آهن15

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد