عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

....... ترین های لیگ پنجم

سریعترین گل های آبی                                                                                                                                                              

رضا عنایتی زننده سریعترین  گل تیم استقلال در طول لیگ پنجم بود. او در دقیقه دو بازی با ملوان در دور برگشت که با حساب 3 بر 3 به تساوی انجامید توانست دروازه ملوان انزلی را باز کند . عنایتی در آن دیدار هر 3 گل استقلال را به ثمر رساند تا به نوعی در ورزشگاه آزادی هت تریک کرده باشد.

 

845 هزار تماشگر برای استقلال

845 هزار تماشاگر در طول لیگ پنجم از بازیهای استقلال در تهران و شهرهای مختلف دیدن کردند. بیشترین تعداد تماشاگر برای بازی استقلال به بازی آخر این تیم بر می گشت. بازی با برق در ورزشگاه آزادی که بیش از 100هزار تماشاگر داشت ورکوردی دست نیافتنی را از خود بر جای گذاشت. البته انگیزه حضور در جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از اندازه تماشاگر بی تاثیر نبود.

 

10گل در 15 دقیقه پیانی

استقلالی ها 10 گل از مجموع 44 گل خود را در 15 دقیقه پایانی بازی با حریفان خود به ثمر رسانده اند که این موضوع بیانگر اشتهای بالای آبی بوشان در دقایق پایانی بازی با حریفان می باشد .البته استقلالی ها در فواصل زمانی دقیق 46 تا 60 نیز موفق به زدن 10گل به حریفان متعدد خود شده اند که این هم بیانگر این است که آبی های پایتخت همواره 15دقیقه آغازین وپایانی نیمه دوم را هجومی تراز بقیه دقایق ظاهر شده اند.

 

5 قضاوت برای (( ترکی))

محسن ترکی رکورد دار قضاوت دیدارهای استقلال در لیک بنجم بود.او در 5 بازی استقلال در مقابل تیمهای ملوان وشموشک (دور رفت) و راه آهن و سایپا و برق در دور برگشت قضاوت بازیهای آبی های پایتخت را بر عهده داشت که در آنها استقلال در 4 بازی به بیروزی رسید و تنها یک بازی را با تساوی صفر بر صفر به پایان رساند.

 

خشن ترین بازیکن

امیر حسین صادقی را باید خشن ترین بازیکن استقلال در لیگ پنجم نامید. او با دریافت 7کارت زرد و 2 کارت قرمز عملا این عنوان را به نام خود به ثبت رساند.صادقی در 2 بازی استقلال در مقابل صبا باتری و ابو مسلم از سوی داوران با کارت قرمز رو برو شد و از زمین اخراج گشت.

 

بهترین خط دفاع لیک

استقلال با در یافت 17 گل در حقیقت بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشت .بعد از استقلال سایپا با 21 گل خورده در رتبه دوم جدول بهترین خط دفاعی لیگ جای گرفت.

 

دومین خط حمله

استقلالی ها در طول لیگ پنجم با 44 گل زده دومین خط حمله لیگ را در اختیار داشتند. بعد از پاس که با 54 گل زده عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد استقلال نیز با  44 گل زده دارای یکی از بهترین خطوط حمله لیگ بود.

 

بیشترین برد

 کسب 16 پیروزی، استقلال را به عنوان تیمی که در طول لیگ پنجم بیشترین پیروزی را به دست آورده است معرفی کرد.در کنار استقلالی ها پاس هم با 16 پیروزی در خلق این رکورد آبی ها سهیم بود.

عنایتی بهترین گلزن لیگ

زدن 21 گل توسط رضا عنایتی در لیگ پنجم او را به عنوان بهترین گلزن جام معرفی کرد .عنایتی در حالی به این افتخار رسید که 4 گل با تنها تعقیب کننده خود یعنی فریدون فضلی فاصله داشت .

 

کمترین شکست

استقلال در طول لیگ پنجم تنها 3 بار در مقابل حریفانش طعم تلخ شکست را چشید تا رکورد کمترین شکست را در بین تیمهای لیگی به خود اختصاص داده باشد. تیمهای پاس و سپاهان (دور رفت) و ابومسلم در دور برگشت تنها تیمهایی بودند که موفق به شکست استقلال در لیگ پنجم شده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد