عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

خسرو دانشجو:مطمئنم حجازی به عنوان مدیر فنی کمک بسیاری به کریمی خ


رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتخاب سرمربی این تیم با وسواس زیادی صورت گرفت خاطرنشان کرد: مطمئنم حجازی به عنوان مدیر فنی کمک بسیاری به کریمی خواهد کرد.به گزارش سایت رسمی باشگاه خسرو دانشجو که در پایان نشست عصر امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: انتخاب و تصمیم گیری در خصوص کادر فنی تیم فوتبال استقلال به چندین ساعات بحث و پیگیری نیاز داشت که به همین خاطر در این چند روز با وسواس بیشتری گزینه های مورد نظر را بررسی و درنهایت انتخاب و معرفی وی را به مدیرعامل واگذار کردیم.

دانشجو در پاسخ به این پرسش که آیا ناصر حجازی با این تغییرات و حضور کریمی موافق بود گفت: نظر نهایی در این مورد را آقای فتح الله زاده می دهند و قطعا آقای حجازی هم برای این تغییرات راضی بوده اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: در گزارشی که آقای فتح الله زاده به ما دادند آقای حجازی از این تغییرات راضی بودند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه دوستداران استقلال باید در تنگناها به این باشگاه کمک کنند خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از آقای حجازی و بزرگواری ایشان دارم مطمئنم که ایشان به عنوان مدیرفنی به فیروزکریمی کمک بسیاری خواهد کرد.

خسرو دانشجو در مورد شکایت مسئولان باشگاه استقلال اهواز به جهت مذاکره با فیروزکریمی سرمربی این تیم گفت: قطعا آقای فتح الله زاده این موضوع را پیگیری خواهند کرد و بعید می دانم دراین مورد مشکلی وجود داشته باشد.

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز عصر امروز و پس از پایان نشست هیئت مدیره استقلال تهران به عنوان سرمربی جدید این تیم تهرانی جانشین ناصر حجازی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد