عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

آخرین احتمالات درباره استقلال

صمد و صادق مربى حجازى مدیر فنى!
ایران ورزشى ـ با عقبگرد فیروز کریمى به سوى استقلال اهواز احتمالات بسیارى اردوى استقلال را فرا گرفته است. پس از این شفیعى  زاده اعلام کرد با فیروز دوباره به توافق رسیدیم. افراد آگاه در باشگاه استقلال احتمال انتخاب صمد مرفاوى به عنوان سرمربى آینده استقلال را متحمل دانستند. مدیران استقلال در حال بررسى طرح تازه اى به این مضمون هستند که اگر نتوانند پاى فیروز کریمى را به استقلال باز کنند و در واقع مدیران استقلال اهواز مانع حضور فیروز کریمى بشوند صمدمرفاوى را به عنوان سرمربى جدید استقلال معرفى کنند. البته احتمال انتخاب صمد مرفاوى به عنوان سرمربى جدید استقلال بستگى به نتیجه این تیم در بازى فردا دارد. اگر مرفاوى بتواند در مقابل راه آهن استقلال را به پیروزى برساند احتمال اینکه در هفته هاى آینده هم به عنوان سرمربى در استقلال فعالیت کند را بسیار بالا خواهد برد. مدیران استقلال قصد دارند کادر فعلى تیمشان را حفظ و حجازى را به عنوان مدیر فنى ناظر به عملکرد کادر فنى در استقلال کنند. حجازى درباره این طرح موافقت خودش را اعلام کرده و از سرمربیگرى صمد مرفاوى حمایت کرده است اما این که طرح جدید استقلالى ها تا چه اندازه عملى شود ارتباط مستقیم با نتیجه استقلال در بازى با راه آهن دارد. استقلالى ها مى خواستند فیروز کریمى را به تیمشان بیاورند که ظاهرا این مهم عملى نیست از طرفى حضور امیر قلعه نویى به عنوان سرمربى در برهه کنونى هم بعید به نظر مى رسد و هیچ بعید نیست طرح جدید مدیران استقلال عملى شود و صمد مرفاوى، صادق ورمزیار، ترابپور و ساکت الهامى با مدیریت فنى حجازى رهبرى استقلال را بر عهده بگیرند؟

منصوریان:
هواداران در تمرینات از ما حمایت نمى کنند
ایران ورزشى - علیرضا منصوریان کاپیتان با سابقه استقلال اعتقاد دارد: حضور فیروز کریمى روى نیمکت و ناصر حجازى روى سکو، ترکیب دلنشینى را ایجاد مى کند و باعث دلگرمى بیشتر بازیکنان خواهد شد. منصوریان با اشاره به نتایج ضعیف استقلال در این فصل، مى گوید: بازیکنان خوب بازى مى کنند ولى بد شانسى مى آوریم. حجازى یک بد شانس بزرگ است. اگر توپ هاى ما گل مى شد، اکنون باید در مکان دوم جدول مى ایستادیم. البته با این تفاسیر استقلال در این فصل از قهرمانى ناامید نیست. جام حذفى را پیش رو داریم که مى توانیم در آن نتیحه بگیریم. من از هواداران مى خواهم که تیم ما را حمایت کنند. آنها در روز مسابقه به خوبى این کار را انجام مى دهند اما در تمرینات متاسفانه از تیم حمایت نمى کنند. استقلال افت کرده و به حمایت هوادارانش که یار دوازدهم این تیم هستند، نیاز شدید دارد.

برهانى و منیعى به راه آهن مى رسند
ایران ورزشى - مصدومیت آرش برهانى و میثم منیعى شایعاتى را در خصوص غیبت این دو بازیکن در بازى با راه آهن ایجاد کرده ولى پزشک استقلال از بهبود آسیب دیدگى آنها خبر مى دهد.نوروزى فیزیوتراپ استقلال با اشاره به این موضوع گفت: برهانى از ناحیه آشیل پا آسیب دیده بود ولى مصدومیت این بازیکن چندان جدى نیست. او روز سه شنبه همراه با دیگر بازیکنان تمرین کرد و مشکلى براى همراهى استقلال در بازى روز جمعه نخواهد داشت.پزشک استقلال در خصوص وضعیت منیعى گفت: عضلات شانه این بازیکن دچار گرفتگى شده که این مشکل با فیزیوتراپى حل خواهد شد. منیعى هم مى تواند در بازى با راه آهن به میدان برود.

مرفاوى: تیم هاى بزرگ هر سال بحران دارند
ایران ورزشى - صمد مرفاوى گفت: هم از نظر اخلاقى و هم از نظر مالى با باشگاه قرارداد دارم اما هنوز براى همکارى با فیروز کریمى با من گفت وگویى انجام نشده است. مرفاوى باز هم به این نکته اشاره کرد که اگر کریمى بخواهد در استقلال خواهم ماند، و گفت: همه کسانى که در استقلال حضور دارند و به نوعى خود را استقلالى مى دانند باید براى موفقیت و سربلندى این تیم تمام تلاش خود را انجام دهند. مربى استقلال در مورد اینکه وضعیت استقلال امسال بحرانى تر است یا سال گذشته؟ گفت تیم هاى بزرگ هر سال شرایط خاص خود را دارند و دچار مشکلاتى مى شوند. باید به این شرایط عادت کرد و با مشکلات کنار آمد. به نظر من این مشکل مختص استقلال نیست. تمام فوتبال ایران دچار چنین مشکلى است اما آنچه که مهم است حل شدن تمام مسائل و مشکلات با گذشت زمان است. با این اوصاف تیم ما در حال حاضر شرایط خوبى دارد. تمام بازیکنان بازیهاى گذشته و به خصوص بازى با پیکان را فراموش کرده اند و به فکر آینده و بازیهاى بعدى هستند.

احدى: مشکل استقلال حل شدنى است
ایران ورزشى - رضا احدى یک استقلالى قدیمى گفت: استقلال یکى از تیم هاى بزرگ آسیا است که در این مقطع زمانى دچار بحران شده اما مى تواند از این بحران خارج شود. جلسات و بحث هایى که مدیران باشگاه ها برگزار مى کنند، ممکن است به این مسأله کمک کند و تأثیر گذار باشد. به نظر من تمام تیم ها دچار مشکل مى شوند. برخى در ابتداى فصل براى برخى دیگر از تیم ها در انتهاى فصل این اتفاق مى افتد. این مسائل قابل حل است و مشکل لاینحلى نیست. باید ابتدا مشکلات را به چند بخش تقسیم کرد. اول مسائل روحى بازیکنان و استرسى است که آنها دارند. دوم، مسائل بدنى است که شاید باعث  شود بازیکنان نتوانند دستورات تاکتیکى را به خوبى به نمایش بگذارند. باید با برنامه ریزى و کار منظم این مشکلات را حل کرد. وى در مورد نقش ناصر حجازى در ناکامى هاى این تیم، گفت: او به تنهایى مقصر نیست. باید این مسائل بررسى شود. استقلال در مسابقه با پیکان ۲- صفر از حریف پیش افتاد اما شرایط مسابقه ۱۸۰ درجه تغییر کرد. وى افزود: در کادر فنى مربى دروازه بان ها، پزشک و  بدنساز نیز حضور دارند و آنها نیز نقش تأثیرگذارى دارند. سرمربى تیم در رأس قرار دارد و همه از او انتظار دارند ولى او به تنهایى مقصر ناکامى یک تیم نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد