عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

حاشیه هایی از بازی رفت فینال جام باشگاههای آسیا

155544.jpg
اصفهانى ها مبهوت ژاپنى ها
ایران ورزشى- تماشاگران ژاپنى توجه همه را در فولادشهر به خودشان جلب کرده بودند. ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تماشاگر ژاپنى هوادار اوراوا ردز که دیروز در ورزشگاه فولاد شهر حاضر بودند با نظم و شکل خاصى تیمشان را تشویق مى کردند. آنها با پرچم هاى بزرگ تیم شان و فشفشه از ابتدا تا پایان بازى ایستاده به تشویق تیم شان پرداختند. سر و صداى ژاپنى ها به خصوص در نیمه اول تماشاگران اصفهانى را تحت تأثیر قرار داده بود و آنها محو ژاپنى ها شده بودند.

موزیک اعصاب خرد کن
گروه موزیکى که سپاهانى ها به فولاد شهر آورده بودند بیشتر باعث به هم ریختن اعصاب بود تا ایجاد انگیزه براى بازیکنان و تحریک هواداران اصفهانى.
گروه موزیک به جاى آهنگ هاى هیجان انگیز، سرودهاى حماسى مى خواندند که هیچ تأثیرى در روحیه سپاهانى ها نداشت.

ژاپنى ها داغ آبى را تازه کردند
ژاپنى ها داغ استقلالى ها را تازه کردند! دیروز روى پیراهن اوراوا تبلیغ پست DHL بود که ما را یاد چگونگى حذف استقلال مى انداخت. انگار ژاپنى ها با این تبلیغ به استقلال یادآورى مى کردند که براى پست کردن مدارک مهم مثل لیست تیم پست DHL وجود دارد که از پست معمولى بهتر است!

فقط عکاسان ژاپنى پشت دروازه سپاهان
بیشتر عکاسان پشت دروازه اوراوا جمع شده بودند اما عکاسان ژاپنى به جاى این کار پشت دروازه سپاهان اجتماع کردند. حدود ۱۲ عکاس ژاپنى پشت دروازه محمدى منتظر نشسته بودند که در اواخر نیمه اول هم به هدف خودشان رسیدند.

از بلندگوهاى سپاهان خبرى نبود
انگار سپاهانى ها فقط مقابل استقلال از سیستم صوتى قوى خود استفاده مى کنند. دیروز هیچ خبرى از بلندگوهاى سپاهانى ها در فولادشهر نبود.
در عوض ژاپنى ها با چند بلندگوى دستى سر و صداى زیادى به پا کرده بودند و حسابى جو را به نفع خودشان برگردانده بودند.

ساکت پشت فنس ها
محمدرضا ساکت حالا که تیمش به فینال رسیده دیگر طاقت نشستن در جایگاه را ندارد. دیروز در VIP ورزشگاه خبرى از ساکت نبود. مدیرعامل سپاهان از پشت فنس ها و با استرس فراوان تماشاگر بازى بود. چند بار هم پیغام هایى را به مجید بصیرت داد.
تماشاگرنماها ترقه ها را تحویل دادند!
تماشاگران در اوایل دیدار یک ترقه بزرگ در ورزشگاه زدند. بعد از این کار گوینده ورزشگاه با التماس از تماشاگران خواست تا ترقه پرتاب نکنند.
بعد از صحبت هاى گوینده ورزشگاه، چند نفر از تماشاگران ترقه هاى خود را تحویل مسؤولان امنیتى دادند.

مصاحبه قانونمند و منظم
براى اولین بار در ورزشگاه فولادشهر مصاحبه ها قانونمند شده بود. ناظران فدراسیون اعلام کرده بودند مصاحبه با مربیان دو تیم باید در سالن کنفرانس باشد. مصاحبه بازیکنان نیز به طور قانونمند و منظم در انتهاى راهروى خروجى و در یک سالن مشخص باید انجام مى شد تا نظم خوبى بر این کار حاکم باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد