عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

شفیعى زاده بیهوده تلاش مى کند

کریمى: دیگر به اهوازبرنمى گردم
155550.jpg
ایران ورزشى- درحالى که دیروز شایعه شده بود فیروز کریمى به اهواز رفته تا امروز هدایت تیم استقلال را مقابل پیکان به عهده بگیرد و حتى برخى ساعت پرواز او را ۱۲ ظهر امروز اعلام کرده بودند اما طبق اخبار ما او در تهران است و هیچ تمایلى براى بازگشت به این شهر ندارد. کریمى اعلام کرده که حتى اگر کمیته انضباطى رأى به همکارى او با استقلال اهواز بدهد، بنا به دلایلى این کار را نخواهد کرد. سلیس و ساده بگوییم فیروز دیگر براى مربیگرى به اهواز نمى رود، این را نزدیکان او مى گویند.
برخى این بن بست و بلاتکلیفى را به نوع مدیریت فتح الله زاده ربط مى دهند. او دیروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مدت ۵ ساعت پذیراى فیروز کریمى بود و همه تلاش ها بر این بود که آبى هاى تهران با استراتژى سکوت منتظر رأى کمیته انضباطى باشند.
هیچ کس از حرف هاى رد و بدل شده بین کریمى و فتح الله زاده اطلاع دقیقى ندارد اما آنچه باعث شده که آبى هاى تهران وارد این موضع شوند، فشار و نگرانى است که آنها از کشدار شدن ماجرا دارند. شنیدیم که بدون شک رأى کمیته انضباطى در هر شرایطى با اعتراض طرف دیگر مواجه خواهد شد و کار به مرجع بالاتر یعنى شوراى استیناف خواهد کشید.
منصور پورحیدرى حادث شدن چنین شرایطى را به فتح الله زاده نسبت داده و مى گوید: مدیرعامل باشگاه پیش از اینکه دنبال کریمى برود باید شرایط و مشکلات قانونى را مورد مطالعه و بررسى قرار مى داد.
اما طرف مقابل یعنى باشگاه استقلال اهواز در این میان بیشترین بهره تبلیغى را برده و برادران شفیعى زاده که به شهرت و مصاحبه علاقه وافرى دارند در روزهاى گذشته با اکثر خبرگزارى ها به مصاحبه و گفت وگو پرداخته و همچنان بر موضع قبلى خود پافشارى مى کنند. آنها معتقد و مصرند که فیروز کریمى به اهواز برمى گردد اما واقعیت این است که فیروز دیگر هیچ انگیزه اى براى کار کردن در تیم نایب قهرمان سال گذشته ندارد، او اگر استقلال اهواز را در لیگ هفتم حتى سوم جدول کند ارزشى ندارد و در واقع این نتیجه را نوعى پسرفت قلمداد خواهند کرد. از این گذشته متأسفانه فوتبال ما در قحطى مربى به سر مى برد و هر دو باشگاه نگران این هستند که اگر فیروز کریمى نشد به سراغ کدام گزینه بروند. تهرانى ها متوجه این قضیه شده اند که دیگر اعتبار و شهرت ناصرخان کارآیى ندارد و او در واقع به نقطه پایان رسیده است. گزینه بعدى آنها امیر قلعه نویى است که او در صورت حضور فتح الله زاده در استقلال دیگر به این باشگاه قدم نخواهد گذاشت. او منتظر است تا وضعیت فیروز مشخص شود اگر چنانچه به هر دلیلى کریمى با استقلال تهران به توافق نرسد، نوبت امیر است که پاسخ «بازى» فتح الله زاده را داده و انتقام سفت و سختى بگیرد.
155538.jpg
در این میان مشکل اهوازى ها این است که هر مربى به اهواز نمى رود و گذشته از آن کار کردن با تیم نایب قهرمان فصل گذشته و پنجم فصل فعلى کار سخت و طاقت فرسایى است. تیمى که فیروز بسته فقط با افکار او جواب مى دهد و همین پیچیدگى کار را براى مدیران ۲ باشگاه سخت مى کند.
نامه رسمى شفیعى زاده به فتح الله زاده مبنى بر اینکه به منظور حفظ حرمت و آرامش ۲ باشگاه و همچنین ایجاد اتحاد و همدلى و بنابر اظهارات خود در برنامه تلویزیونى ۹۰ و مذاکرات تلفنى با بنده، لطفا جذب آقاى فیروز کریمى را منتفى دانسته و آن را اعلام نمایید. آیا فتح الله زاده به قول خود عمل مى کند؟ این در حالى است که امروز در اهواز و فردا در تهران شرایط حساسى براى ۲ تیم در پیش رو است. هواداران بى شمار خواهان پیروزى تیمشان هستند، شاید نتیجه اهوازى ها بازخورد و ترکش هاى همنام تهرانى را به دنبال نداشته باشد اما فوتبال در اهواز به عنوان یک قطب منحصر به فرد همواره عکس العمل هاى خاصى را در پى داشته است، اما بازى استقلال مقابل راه آهن اگر با شکست تهرانى ها همراه باشد، تبعات بدى براى حجازى و فتح الله زاده در پى خواهد داشت و فرصت مجال، سازش و گذشت در مقابل شفیعى  زاده و اهوازى ها را به صفر خواهد رساند. با این تفاسیر و با شناختى که از طرفین ماجرا مى رود هیچ پیش بینى روشن و اطلاع رسانى دقیق دیگرى را نمى توان درج کرد و خلاصه اینکه شنبه ساعت ۳ لحظه مهمى براى کمیته انضباطى و ۲ باشگاه خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد