عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

شاه‌حسینی: کریمی منکر مذاکره با استقلال شد

شاه حسینی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای شکایت باشگاه استقلال اهواز از "فیروز کریمی" و استقلال تهران طی دو، ‌سه روز آینده اعلام خواهد شد.

عبدالرحمان شاه حسینی پس از پایان جلسه‌ کمیته‌ انضباطی در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز دو پرونده‌ کاملا مجزا را با دو موضوع جدا از هم مورد بررسی قرار دادیم. پرونده‌ اول درباره شکایت استقلال اهواز از فیروز کریمی و استقلال تهران بود که در این پرونده باشگاه استقلال اهواز معتقد است که کریمی و استقلال تهران با هم مذاکره کرده‌اند. در این جلسه که از ساعت 15 آغاز شد نمایندگان استقلال دفاعیه‌ای را عنوان کردند و کریمی نیز منکر مذاکره با استقلال شد. اما، نمایندگان استقلال گفتند که این باشگاه با اجازه‌ی رییس باشگاه اهوازی با کریمی مذاکره کرده اما، هیچ گونه قراردادی با وی به امضا نرسیده است.

وی افزود: پس از این جلسه از نمایندگان استقلال خواستیم به دلیل متفاوت بودن پرونده‌ی دوم جلسه را ترک کنند. این پرونده مربوط به شکایت فیروز کریمی علیه استقلال اهواز است که او در این شکایت دو چیز را خواستار شده است: یکی گرفتن مطالبات از باشگاه اهوازی و دومی فسخ قرارداد باقیمانده با این باشگاه.

شاه حسینی در مورد شرایط ضمن عقد قرارداد کریمی با استقلال اهواز خاطرنشان کرد: در قرارداد آمده که دو طرف قرارداد در فصل دوم اگر از حیث مالی و کاری توافق نداشته باشند می‌توانند قرارداد را فسخ کنند اما این فسخ باید با مراجعه به مرجع انجام گیرد و هیچ یک از طرفین نمی‌توانند به صورت سرخود این کار را انجام بدهد که در فوتبال ما این مرجع کمیته‌ی انضباطی است.

وی درادامه به ایسنا گفت: کریمی مدعی شده به دلیل این که به تعهدات مالی عمل نشده خواستار فسخ قرارداد است. اما، از طرف دیگر وکلای باشگاه استقلال اهواز دو فقره لاشه‌ چک هر کدام به مبلغ 35 میلیون تومان را به همراه استشهادیه شش نفر ارایه کرده‌اند.

رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال درپایان گفت: وکلای باشگاه استقلال اهواز نیز از ما خواستند که در این باره شهادت شهود را استماع کنیم. با این شرایط پرونده‌ آماده صدور رای نیست و زمان طولانی را می‌طلبد تا ما بررسی‌های لازم را انجام دهیم، با این حال من به دو طرف توصیه کردم که در این فرصت با هم تعامل کنند و اگر قرار است از هم جدا شوند با توافق این کار انجام گیرد. ضمن آن که کمیته‌ انضباطی درمورد پرونده‌ی اول نیز تا دو سه روز دیگر رای خود را صادر می‌کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد