عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

تیم فوتبال در سید 2 قرار گرفت

 تیم ملی ایران در سید 2

فیفا سیدبندی 5 تیم برتر آسیا را برای رقابت های مقدماتی جام جهانی 2010 تغییر داده که فوتبال ایران با دو پله صعود نسبت به گذشته در جایگاه دوم قرار گرفته است.

به نقل ازخبرگزاری فوتبال فرانسه، استرالیا به عنوان اولین تیم آسیایی در سیدبندی فیفا قرار دارد و کره جنوبی به عنوان تیم دوم در رتبه دوم قرار گرفته است. ایران که تا پیش از این به عنوان پنجمین تیم آسیایی در این سیدبندی قرار داشت به رده سوم صعود کرده و عربستان و ژاپن مشترکا در رده چهارم قرار دارند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: سیدبندی جدید بر اساس نتایجی است که این تیم ها در رقابت های جام جهانی کسب کرده اند.

قرعه کشی مرحله مقدماتی در تاریخ 25 نوامبر (4 آذر) در دوربان آفریقای جنوبی برگزارخواهد شد.

20 تیم حاضر در رقابت های مقدماتی جهام جهانی به این صورت تعیین می شوند که 11 تیم راه یافته از مرحله اول به اضافه 8 تیم مرحله دوم که به صورت رفت و برگشت بازی می کنند تا درنهایت 4 تیم باقی بمانند با 5 تیم برتر آسیا، مجموعا 20 تیمی را تشکیل می دهند که در دور سوم، رقابت های خود را آغاز می کنند.

براین اساس، دور سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی با حضور 20 تیم در 5 گروه 4 تیمی برگزار می شود که دو تیم برتر هر گروه به دور چهارم و نهایی راه پیدا می کنند. 10 تیم حاضر در این مرحله در دو گروه 5 تیمی رقابت های خود را آغاز می کنند و دو تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم راهی جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد