عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

قلعه نویی،نکونام ،حیدریان،سپاهان و تیم ملی فوتسال نامزد بهترینها

برترین های سال فوتبال آسیا در مراسمی که اواخر ماه نوامبر در سیدنی استرالیا برگزار می شود انتخاب خواهند شد که در این میان فوتبال کشورمان چند نامزد دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست 7 نامزد برترین بازیکن سال آسیا را اعلام کرده که در این میان نام جواد نکونام و سید مهدی سید صالحی از کشورمان هم به چشم می خورد. سید صالحی پس از درخشش در دیدار رفت لیگ قهرمانان به همراه سپاهان به جمع نامزدها پیوسته است.

اسامی دیگر این فهرست عبارتند از: نشاط اکرم و یونس محمود از عراق، یاسر قحطانی از عربستان، یاسوهیتو اندو و شینجی اونو از ژاپن . لی وون جائه دروازه بان تیم کره جنوبی هم در میان نامزدها قرار داشت اما به دلیل استفاده از مشروبات الکلی درحین برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا 2007 از فهرست کنار گذاشته شد.

یاسوهیتو موریشیما، تسوکاسا اومه ساکی و یویچیرو کاکیتانی از ژاپن به همراه کیم کوم ایل از کره جنوبی، 4 نامزد برترین بازیکن جوان سال آسیا هستند.

عراق، عربستان سعودی و کره جنوبی نامزدهای برترین تیم ملی سال هستند که در تاریخ 28 نوامبر(7 آذر)، در مراسمی که در سیدنی استرالیا برگزار می شود ، تیم برتر انتخاب خواهد شد.

اوراواردز ژاپن و سپاهان اصفهان در کنار ایلهوا چونما کره جنوبی و الوحده امارات در رقابت برای کسب عنوان برترین باشگاه سال آسیا قرار دارند.

امیرقلعه نویی ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران، هاک بوم کیم مربی ایلهواچونما کره جنوبی و رئوف ایلی نیف مربی ازبکستان نامزد برترین مربی سال هستند!

چین ، ژاپن و ویتنام ، نامزد بهترین فدراسیون هستند در حالی که 10 کشور ویتنام، استرالیا، عراق، ایران، ژاپن، اردن، کره جنوبی، لبنان، تایلند و ازبکستان تلاش می کنند عنوان تیم جوانمرد سال را به خود اختصاص دهند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین فهرست 10 داور و کمک داور برتر سال را هم اعلام کرده است.

در فوتسال، نام سه ایرانی به نام های محمدرضا حیدریان، کاظم محمدی و وحید شمسایی به چشم می خورد. کنیچیرو کوگوره ژاپنی که سال گذشته عنوان برترین بازیکن سال آسیا را به نام خود کرد و عبداله بوریف از ازبکستان هم در کنار نام ایرانی ها به چشم می خورند.

و سرانجام تیم فوتسال ایران که امسال برای هشتمین بار قهرمان آسیا شد به همراه ژاپن و ازبکستان به عنوان نامزدهای برترین تیم های سال آسیا انتخاب شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد