عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

ابهامات هنوز پابرجاست ؛ چه کسی استقلال را هدایت کرد

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: سوالی که روز گذشته در طول دیدار تیم های استقلال و راه آهن بارها تکرار شد این بود که بالاخره در این دیدار چه کسی استقلال را هدایت کرده است: فیروز کریمی یا ناصر حجازی؟
"اگر مشکل کریمی برای حضور در دیدار مقابل راه آهن برطرف شود روی نیمکت کناراو خواهم نشست در غیر این صورت هدایت استقلال را به مرفاوی ورمزیار می سپارم و خود در خانه بازی را تماشا خواهم کرد". این اظهار نظر صریح ناصر حجازی پس از انتصاب به سمت مدیرفنی و رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال بود. حجازی صراحتا اعلام کرد در این بازی روی نیمکت نخواهد نشست و از خانه بازی را تماشا خواهد کرد.

ناصر حجازی به آنچه گفته بود عمل کرد و در بازی مقابل راه آهن روی نیمکت ننشست. حتی در غیاب صمد مرفاوی نیز حجازی حاضر نشد تا روی نیمکت بنشیند. او به ورزشگاه هم نیامد. در خانه نشسته بود و به تاکید و گواه سرپرست، مربی و برخی بازیکنان استقلال از خانه تیم را هدایت می کرد!

تماس های گاه و بیگاه با تلفن همراه حاجیلو که حتی دوربین شکبه سوم سیما آن را به تصویر کشید این باور را تقویت می کرد که فردی از بیرون استقلال را هدایت می کرد. آیا به راستی آن فرد ناصر حجازی بود؟ شاید هم فیروز کریمی باشد؟!

فشار کمیته انضباطی باعث شده تا فیروز کریمی حتی الامکان دور و اطراف استقلال آفتابی نشود، اما این دلیل نمی شود که او تیمش را در بازی های لیگ هدایت نکند! شایعه ای که دیروز در ورزشگاه آزادی شنیده می شد و باید آن را جدی گرفت هدایت غیر مستقیم آبی پوشان از سوی کریمی بود.

بررسی آنچه که قبل و حین بازی استقلال - راه آهن رخ داد این باور را تقویت می کند که بپذیریم شایعه هدایت آبی پوشان از سوی کریمی جدی است. ساکت الهامی که به عنوان آنالیزور کادر فنی استقلال را همراهی می کند و از او به عنوان یکی از دستیاران کریمی در این تیم نام می برند، دیروز قبل از بازی کنار زمین آمده بود و در گرم کردن بدن بازیکنان ورمزیار را کمک می کرد و گاها توصیه های را هم به بازیکنان گوشزد می کرد. با توجه به اینکه شرح وظایف آنالیزور چیزی غیر از این است این احتمال وجود دارد که الهامی به نیابت از کریمی توصیه های تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کرده باشد.

بازی که آغاز شد الهامی به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی رفت و دور از چشم دوربین های تلویزیونی با تلفن همراه در تماس بود.اما " با کی ؟". شاید فیروز کریمی. جالب اینجاست که الهامی تمام این توصیه ها را به نیمکت تیم انتقال می داده و فردی که با حاجیلو تماس داشته او بوده است! از آنجائیکه حجازی برای تماس با حاجیلو نیاز به واسطه نداشته. باید پذیرفت که کریمی روز گذشته دورادور تیمش را زیر نظر داشته و با تلفن همراه آبی پوشان را هدایت کرده است.

اثبات این مسئله شاید از حوصله کمیته انضباطی خارج باشد و باشگاه استقلال و فیروز کریمی هم نشان داده اند دیوار حاشا برای آنها بلند است و قطعاآن را قبول نخواهند کرد.

با این شرایط باید پذیرفت که ناصر حجازی استقلال را هدایت کرد و توانست پس از دوازده هفته در ورزشگاه آزادی تهران به یک پیروزی دست پیدا کند. اتفاقی که در طول سیزده هفته رقابتهای لیگ برتر تنها چهار بار رخ داده و استقلال روز جمعه چهارمین پیروزی خود را جشن گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد