عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

روزهای خوش استقلال فرا می رسد / مرفاوی در کلاس مربیگری بود

سرپرست تیم استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش مقابل راه آهن تاکید کرد: در بازی های آینده روند پیروزی های استقلال تداوم یافته و روزهای خوش ما هم فرا می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حاجیلو پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل راه آهن با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: استقلال این توانایی را دارد که به نتایج بهتری دست یابد و به جمع مدعیان بالای جدول برسد. مطمئنا در بازی های آینده روند پیروزی های این تیم تداوم می یابد و نتایجی بهتر کسب خواهیم کرد.

وی با اذعان به اینکه روزهای بهتری انتظار استقلال را می کشند افزود: خوشحالم از اینکه درنیمه دوم دروازه استقلال باز نشد. بر خلاف بازی های گذشته در این بازی بدشانس نبودیم و دروازمان را در نیمه دوم حفظ کردیم.

حاجیلو ضعف بدنی را یکی از مشکلات بازیکنان استقلال دانست و افزود: باید با کار بدنی بیشتر انسجام و قدرت بدنی بازیکنان را بیشتر کنیم.

وی برتری مقابل راه آهن را درسی برای بازیکنان استقلال دانست و گفت: این بازی به بازیکنان آموخت که می توانند به بیش از دو گل برسند، بازی را حفظ کنند و برتری را از آن خود سازند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص غیبت ناصر حجازی گفت: ناصر حجازی همراه ما بود. او از خارج از زمین تیم را هدایت می کرد و توصیه هایش را به زمین انتقال می دادیم.

حاجیلو در پاسخ به این سئوال که روی نیمکت ذخیره ها با چه کسی با تلفن همراه درتماس بودید گفت: من با ناصر حجازی در ارتباط بودم و تمام برنامه های تیم از سوی او کنترل می شد.

وی با ابراز امیدواری از آینده تیم فوتبال استقلال یاد کرد وگفت: تا پایان نیم فصل 5 بازی دیگر پیش رو داریم و می توانیم با پیروزی در این مسابقات و کسب تمامی امتیازات به بالای جدول صعود کنیم که این دور از دسترس نیست.

حاجیلو یادآور شد: ما در بازی های گذشته خوب بازی می کردیم اما با بدشانسی نتایج را از دست می دادیم. خوشبختانه بچه ها در این دیدار ضمن ارائه بازی قابل قبول با بدشانسی هم روبرو نشدند.

وی ادامه داد: یکی از ضعف های تیم ما استرس ناشی از شکست های اخیر بود. پیروزی در این بازی می توانست استرس ما را کاهش دهد تا مسیر ما را برای دستیابی به موفقیت هموار سازد.

حاجیلو در خصوص عملکرد داور این بازی گفت: اعتراض من به عملکرد داور نیست. حرف من این است که چرا داوری به این جوانی را برای بازی حساس استقلال - راه آهن انتخاب کردند. متاسفانه داور تجربه کافی را نداشت و در طول بازی باعث ایجاد برخی برخوردها شد مثلا در یکی از صحنه ها داور صورت خود را به فرهاد مجیدی نزدیک کرد که اگر فرهاد خود را کنترل نمی کرد شاید اتفاقی ناگوار می افتاد. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد غیبت صمد مرفاوی در این دیدار گفت: او به دلیل حضور در کلاس مربیگری و اینکه یک هفته با ما در تمرینات نبود در این دیدار هم حضور نداشت!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد