عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

پروین: حجازی به استیل آذین بیاید

علی پروین قائم مقام باشگاه پرسپولیس

سرمربی و بازیکن اسبق پرسپولیس از هر گونه احتمال بروز حاشیه در این تیم هشدار می‌دهد، ضمن این که از "حبیب کاشانی" دفاع می‌کند و معتقد است که وی با دست خالی نمی‌تواند کاری برای پرسپولیس انجام دهد.

علی پروین قائم مقام باشگاه استیل آذین دقایقی با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ هم‌کلام شد که ماحصل آن را در ذیل می‌خوانید:

 

* با شکست داماش ایرانیان راهی دور بعد جام حذفی شدید؟

بازی خوبی را مقابل آنها به نمایش گذاشتیم و قدری هم بدشانسی آوردیم که گل مفتی را دریافت کردیم اما در مجموع بچه‌ها تلاش کردند و راهی دور بعد شدیم.

 

* مشکل استیل آذین در دریافت گل‌های بد چیست؟

خب، من فکر می‌کنم تیم ما اوایل نیمه دوم هر بازی صلابت خود را از دست می‌دهد که باید هر چه زودتر آن را برطرف کنیم، اما همان طور که دیدید استیل آذین در وقت‌های اضافی بازی کاملا متحول شده و بازی بسیار خوبی را هم به اجرا گذاشت.

 

* دیدیم که یکی از نزدیکان در پایان وقت‌های قانونی پیغامی را از سوی شما به کادرفنی رساند و شکل بازی استیل آذین دگرگون شد...

به هر حال ما هم از فوتبال چیزهایی می‌فهمیم که به کادرفنی انتقال دادیم ضمن اینکه آرش هم به عنوان سرمربی کارش را انجام داد.

 

* پیش‌بینی پنالتی را می‌کردید؟

بله، ما در جلسات تمرین خود روی این موضوع به شدت کار کرده بودیم، زیرا معتقدم در بازی‌های حذفی هر احتمالی را باید داد و دید که بازیکنان ما به چه زیبایی گلزنی کردند و محمدی هم به خوبی کار خود را انجام داد.

 

* فکر می‌کنید استیل آذین توانایی قهرمان شدن در جام حذفی را دارد؟

بله؛ چرا نداشته باشد؟ اما باید این واقعیت را هم بازگو کرد که ما 25 بازیکن را از چندین جای متفاوت دور هم جمع کرده‌ایم که احتیاج به هماهنگی دارند و من فکر می‌کنم برای هماهنگ‌تر شدن لازم آنها به حداقل 10 بازی دیگر زمان نیاز داریم. اما اگر حذف هم بشویم چیز خاصی اتفاق نیفتاده چون همان طور که گفتم هنوز کامل هماهنگ نیستیم.

علی پروین قائم مقام باشگاه پرسپولیس

* بگذریم پرسپولیس را در چند بازی اخیر چطور دیدید؟

به عقیده من این تیم در دو سه بازی اخیر خود زیاد خود نبوده و نتوانسته آن طور که باید در میدان حاضر شود.

 

* از ماجرای استعفای کاشانی و رد آن از سوی رئیس سازمان هم که خبر دارید...

بله، از تلویزیون مطلع شدم. به عقیده من کاشانی برای پرسپولیس زحمت می‌کشد اما با دست خالی نمی‌شود کاری کرد. فوتبال خرج دارد و اینکه مشکلات مالی پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد جز ایجاد حاشیه و عدم نتیجه‌گیری چیز دیگری را به دنبال نخواهد داشت.

 

* چاره کار چیست؟

باید اصلا این تیم را بفروشند یا واگذار کنند به مردم تا خیال همه راحت شود. اینطوری خودش خرج خود را در می‌آورد و این همه حرف و حدیث هم به وجود نمی‌آید.

 

* درخصوص حجازی و همکاری‌اش با استقلال هم نظرتان را بفرمایید.

قبلاً گفتم که سعی دارند اسطوره‌ها را نابود کنند و به هر شکل آنها را کنار بزنند. ناصر حجازی از همان هفته دوم و سوم هر روز با چیز جدیدی روبه‌رو می‌شد یک بار می‌گفتند فلانی می‌خواهد بیاید، بعدا می‌گفتند فلان قدر فرصت دارد و ... همه این‌ها باعث شد تا شرایط او این چنین شود اما به عقیده من او باید کنار استقلال بماند.

 

* شنیدیم که دنبال شماره تلفن او می‌گشتید، سرمربی جدید استیل آذین حجازی نیست؟

ببینید درب استیل آذین به روی همه اسطوره‌ها، پیشکسوتان، چهره‌ها و ... باز است و با آغوش گرم هم از آنها استقبال می‌کنیم اما تا این لحظه هیچ تصمیمی درخصوص سرمربی جدید استیل آذین نگرفته‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد