عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

پایان خوش نیم فصل

تیم های لیگ برتر قطعا در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر به دنبال پیروزی دلچسب مقابل حریفان خود هستند تا شاید نیمه اول مسابقات لیگ را با خاطره ای خوب به پایان برساند.
مس کرمان - مقاومت سپاسی ساعت 14، ورزشگاه سلیمی کیا کرمان

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از فردا با برگزاری دو بازی آغاز می شود. آغازبخش بازی های هفته هفدهم دیدار مس کرمان - مقاومت سپاسی است. به دنبال جدایی فرهاد کاظمی از تیم مس کرمان حالا امیر قلعه نویی به یک قدمی مس رسیده است. او حتما آرزو می کند که مس در این دیدار از سد مقاومت بگذرد تا کارش را با پیروزی آغاز کند. مسی ها با این پیروزی می توانند فاصله امتیازات خود را با تیم های میانه جدول کم کند تا برای نیم فصل دوم بتواند خود را به پله های بالای جدول برساند.از آن طرف تیم مقاومت سپاسی نشان داده است در هر شرایطی تیم با انگیزه ای است .این را هم نباید فراموش کرد که آنها هفته پیش تیم جوان و خوب ملوان را از پیش رو برداشته اند و با روحیه خوبی پا به میدان خواهند گذاشت. به هر حال باید تا فردا منتظر ماند و دید آیا با ورود قلعه نویی به کرمان این تیم می تواند در زمین خود تمام امتیازات این دیدار را مال خود کند یا اینکه همچنان موجب دلخوری هواداران خود خواهد شد.
صباباتری - پگاه گیلان ساعت 15 ، ورزشگاه رباط کریم

در روز پنجشنبه صباباتری هم با پگاه گیلان روبرو می شود. پس از جنجال و سرو صدای زیادی که این هفته حول و حوش صباباتری بوده باید دید ضیایی و تیمش مقابل تیم قعرنشین لیگ برتر چه می کنند.آنها هفته گذشته توانستند در یک بازی پر حاشیه و در حالی که با 2 گل از صدر نشین عقب بودند بازی را با یک یار کمتر به تساوی بکشند تا بیش از این از کورس قهرمانی عقب نمانند . در آن سوی میدان نیز گیلانی ها نشان دادند روی نوار خوشبخی گام بر می دارند چون آنها توانستند پس از هفته سایپا را برده و اولین برد خود را در لیگ برتر کسب کنند و هفته گذشته نیز توانستند در زمین خود برای اولین بار به گل برسنند و تیم خوش آتیه برق را متوقف کنند .



جمعه 23/09/1386
برق شیراز - ابومسلم ساعت 15: 14 ورزشگاه حافظیه شیراز

برق شیراز - ابومسلم، بازی استاد و شاگرد که مظلومی از آن یاد کرده است. برق شیراز و ابومسلم دو تیم همسایه هم در جدول رده بندی هستند که تلاش می کنند از میانه جدول فاصله بگیرند. برای رسیدن به رده های بالای جدول بدون شک نه استاد به شاگرد رحم می کند و نه می توانیم عکس آن را انتظار داشته باشیم.


شیرین فراز - راه آهن ساعت 15: 14 ورزشگاه آزادی کرمانشاه

شیرین فراز نیز روز جمعه در ورزشگاه خانگی خود به دیدار راه آهن تهران می رود. سرمربی شیرین فراز در این بازی کیست؟ ... قطعا در این بین خوشبخت تز از همه میثاقیان است که تیمش با شیرین فراز در بدترین شرایط موجودش دیدار می کند. در شرایط فعلی تحمیل نهمین شکست به شیرین فراز دور از دسترس نیست مگر اینکه راه آهن مثل بسیاری از بازی های خارج از خانه فصل جاری تیمی بی آزار نشان دهد. در آن سوی میدان کرمانشاهی ها دوست ندارند تا این 3 امتیاز حساس را از دست بدهند و بیش تراز این سقوط کنند. آنها به خوبی می دانند با پیروزی در این دیدار می توانند خود را از قعر جدول جدا کنند و به روزهای آینده امید داشته باشند .


سایپا - پیکان 15: 14 ورزشگاه انقلاب کرج

طلسم، ناکامی، اخراج، فرصت و.. . شانزده هفته شکست و ناکامی و. رسیدن به رده شانزدهم. سقوط آزاد صدرنشین کماکان ادامه دارد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد، مثلا شکست پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج. این کار نباید دور از دسترس باشد، آن هم برای تیمی که نمی خواهد قعرنشین باشد. سایپا یی برای آنکه از قعر جدول رها شوند دست به هر کاری زده اند . از قربانی کردن گوسفند تا .... اما در آن سوی میدان پیکان چند هفته ای است از بحران خارج شده است و روی نوار خوشبختی گام بر می دارد . به هر حال باید منتظر ماند و دید نبرد خودرو سازان را کدام تیم به سود خود خواهد کرد .
استقلال تهران - صنعت نفت آبادان 15:15 ورزشگاه آزادی تهران

و در نهایت استقلال و فیروز کریمی که می خواهند نیم فصل توام با ناکامی را با یک بازی خوب مقابل صنعت نفت آبادان و کسب پیروزی دلچسب به اتمام برساند. آنها حریفی را در پیش رو دارند که هفته گذشته در خانه سپاهان را متوقف کرده است و با سودای کسب امتیاز مقابل استقلال به تهران می آید. هنوز مشخص نیست سرمربی صنعت در این بازی قاسمپور است یا مجتبی تقوی اما هرچه باشد برزیل خوزستان نمی خواهد مقابل استقلال یک تیم از پیش بازنده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد