عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

پدر کاپلو هوادار فوتبال انگلستان

گوئرینو کاپلو، یک هوادار فوتبال انگلستان بود. کسی که از اردوگاه های کار اجباری نازی جان سالم به در برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سان، کهنه سرباز ایتالیایی به پسرش یاد داد که سخت کار کند، خوب بیاموزد و هرگز از چیزی نهراسد. او که سه سال در زندان آلمانی ها اسیر بود به پسرش آموخت تا شکیبایی خود را حفظ کند و در سخت ترین شرایط ، شاد بودن را از یاد نبرد. اینها همه درس هایی هستند که هواداران فوتبال انگلستان امیدوارند شادی را بر روی لب های آنها نشاند.

بیانکو سوپرانو، خواهر 66 ساله فابیو گفت:" پدر همیشه می گفت انگلیسی ها یکی از بهترین فوتبال های جهان را دارند. من می توانم از همین حالا پسرش را تصور کنم که درنوک قله فوتبال انگلستان قرار دارد. ما سال گذشته جشن تولد مفصلی به مناسبت 60 سالگی کاپلو برگزار کردیم. من به خاطر می آورم که فابیو گفت تنها یک کار در فوتبال برای او باقی مانده و آن هم مربیگری تیم ملی انگلستان است. یکی از آن رویاهایی که شما در کشوی میز خود نگه می دارید و روزی محقق می شود. اگر پدرمان زنده بود از شادی در پوست خود نمی گنجید.

کاپلو روز گذشته برای مربیگری تیم ملی انگلستان با دستمزد سالانه 6 میلیون پوند با مسئولان اتحادیه فوتبال به توافق رسید و تا سال 2010 هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد