عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

نوازی حق تمرین ندارد

تمرین شنبه تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که "محمد نوازی" و "وحید طالب‌لو" در آن غایب بودند.

به نقل از ایسنا، در این تمرین که راس ساعت 14 در ورزشگاه کشوری برگزار شد، فیروز کریمی بلافاصله پس از حضور در تمرین بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد و به مدت 30 دقیقه با آنها صحبت کرد.

پس از صحبت‌های کریمی بازیکنان پشت سر این مربی شروع به دویدن و گرم کردن بدن‌هایشان کردند. بازیکنانی که در بازی جمعه در ترکیب اصلی حضور داشتند پس از چند دقیقه دویدن تمرینات را ترک کرده و سایر بازیکنان تمرینات را تا ساعت 16 ادامه دادند.

ارسال توپ از جناحین و ضربات سر و شوت از پشت محوطه‌ی جریمه از دیگر برنامه‌ی تمرین استقلال بود.

قبل از آغاز تمرینات اصغر حاجیلو از خبرنگاران و هواداران خواست تا نزدیک بازیکنان نشوند و آنها را به حال خود رها کنند.

علی علیزاده نیز در تمرین شنبه آبی‌پوشان حضور یافت و از کنار زمین شاهد تمرینات بود.
کریمی: طالب لو اخراج نشده

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان تمرینات این تیم گفت: وحید طالب‌لو از استقلال اخراج نشده است و این بازیکن کماکان تیم را همراهی خواهد کرد.

فیروز کریمی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، اظهار داشت: صحبتی مبنی بر اخراج طالب‌لو از استقلال نکرده‌ام و نگفته‌ام که وی باید از تیم اخراج شود. او برای این که در تیم باقی بماند باید بیشتر تمرین کند تا به شرایط ایده‌آل خود دست پیدا کند.

وی در خصوص عدم حضور "نوازی" در تمرین امروز استقلال گفت: نوازی نیز از سوی من اخراج نشده است، تنها برای باشگاه نامه‌ای فرستاده‌ایم که این بازیکن تا اطلاع ثانوی حق تمرین کردن با تیم را ندارد و این موضوع تا بازگشت علی فتح‌الله زاده از دبی پایدار خواهد ماند.

سرمربی استقلال با اشاره به حضور چند بازیکن امید این تیم در ترکیب بزرگسالان خاطرنشان کرد: هفته‌ی آینده در تمرینات تیم امید حاضر خواهم شد و چند بازیکن از این رده‌ی سنی انتخاب می‌کنم تا همراه بزرگسالان ما تمرین کرده تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کنم.

وی در پایان گفت: پس از پایان بازی با ذوب آهن و در فاصله‌ی تعطیلات نیم فصل تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و تا جایی که بتوانم اوضاع تیم را سر و سامان می‌دهم تا در نیم فصل دوم مقتدرانه در مسابقات لیگ حاضر شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد