عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

بادامکی: از پیشنهاد اماراتی‌ها بی‌خبرم .

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از پیشنهادات ارایه شده از سوی اماراتی‌ها به باشگاه بی‌خبرم.

حسین بادامکی پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از هرگونه پیشنهادی که باشگاه‌های اماراتی برای به خدمت گرفتن من به پرسپولیس داده‌اند، بی‌خبرم و در این خصوص فقط مسوولین باشگاه مطلع هستند اما دوست دارم در پرسپولیس بمانم و قهرمانی در لیگ را با این تیم تجربه کنم.

وی درباره‌ی بازی دیروز پرسپولیس مقابل پتروشیمی تبریز تصریح کرد: بازی خیلی خوبی بود. ما در نیمه‌ی اول بد بازی کردیم که فکر می‌کنم ناشی از دست کم گرفتن حریف و انگیزه‌ی بسیار بالای آنها بود. اما،‌ رفته رفته در نیمه‌ی دوم بازیکنان بهتر شدند که سرانجام توانستیم پیروز باشیم. به هر حال بازی در جام حذفی در مقابل تیم‌های ناشناخته طبیعتا شرایط این چینی را هم دارد.

بادامکی در پایان درباره‌ی مشکلات فنی پرسپولیس گفت: متاسفانه ما در چند بازی اخیر خیلی راحت گل خوردیم که فکر می‌کنم کل سیستم دفاعی تیم مشکل دارد و مربیان باید برای حل شدن این مشکل و بهتر شدن آن چاره‌ای بیندیشند ولی در خطوط دیگر پرسپولیس مشکل خاصی نمی‌بین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد