عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

پورحیدری: در استقلال سردرگمی وجود دارد .

مدیرفنی تیم پاس همدان درخصوص رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر گفت: مهمترین نکته‌ی مثبت این دوره از رقابت‌ها نظم موجود برای برگزاری بازی‌ها بود.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: هر چند که فدراسیون فوتبال ما دچار مشکلاتی شده است اما، برنامه‌ریزی برای لیگ هفتم منظم‌تر از سال‌های گذشته بود و حتی بازی‌ها به موقع برگزار می‌شد.

وی تصریح کرد: همین برنامه‌ریزی مناسب باعث شد تیم‌ها نیز برای بازی‌های خود برنامه‌ریزی مدونی انجام دهند و 18 بازی خود را در کمتر از چهار ماه به پایان برسانند.

مدیرفنی پاس همدان درباره‌ی سطح رقابت‌های تیم‌ها خاطرنشان کرد: هر چند که بازیکنان جوانتری نسبت به سال گذشته در لیگ برتر حضور دارند اما، تیم‌ها با هدف و برنامه و شناخت کامل از حریفان شرایط یکسانی را برای یکدیگر بوجود آورده‌اند و نزدیک به هم کار را ادامه می‌دهند.

پورحیدری ادامه داد: همین شناخت از تیم‌های حریف باعث افزایش سطح فنی و تاکتیکی لیگ هفتم شده است که در نیم فصل اول کاملا مشهود بود.

وی با اشاره به این که جوانی داوران تنها ضعف نیم فصل اول بود، ‌افزود: هر چند که در هیچ دوره‌ای لیگ ایده‌آل بوجود نمی‌آید؛ اما، بحث عمده‌ی نیم فصل به داوران مربوط می‌شود زیرا داوران ما جوانتر شده‌اند و برای رسیدن به داوری آرمانی آنها، باید حوصله کرد.

مدیر فنی پاس همدان یادآور شد: خودمان نیز مقصر هستیم، زیرا بیش از این که برای تیم وقت بگذاریم و کمبودهای فنی تیم را برطرف کنیم به دنبال ایراد گرفتن از داوران هستیم.

پورحیدری درخصوص تغییر مداوم چند مربی در نیم فصل اذعان کرد: این تغییر و تحولات در بیشتر مواقع برای بیرون رفتن از زیر فشارهای وارده به تیم است و کمتر کار کارشناسی می‌شود. با این تغییر و تحولات مساله‌ای برطرف نمی‌شود و برای فوتبال نیز زیانبار است.

وی در رابطه با عملکرد استقلال نیز تصریح کرد: با وجود تغییر و تحولات،‌ استقلال در نیم فصل اول خوب نبود و نتایج قابل قبول کسب نکرد. هر چند که این تیم از بازیکنان سرشناسی بهره می‌برد اما، ‌در این تیم یک سردرگمی وجود دارد.

مدیرفنی پاس همدان ادامه داد: امیدوارم استقلالی‌ها نیز از تعطیلات نیم فصل نهایت استفاده را ببرند و در پی جبران نقاط ضعف خود برآیند.

پورحیدری در پایان گفت: کلیه‌ی اعضای تیم پاس همدان نیز تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا جزء پنج تیم اول لیگ قرار بگیریم و پس از اولین سال حضور در همدان حرفی برای گفتن داشته باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد