عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

عشقن استــقلال

وبلاگی برای عاشقان استقلال

هفته‌ی نخست لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور

در هفته‌ی نخست لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور، نماینده‌ی خوزستان با میهمان خود، تیم دانشگاه‌ آزاد اسلامی تهران به تساوی رسید.

فروزان سلیمانی، نایب رئیس هیات فوتبال استان خوزستان با اعلام این خبر، گفت: در هفته‌ی نخست لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور در دیداری که صبح روز پنج‌شنبه برگزار شد، تیم استقلال جنوب دزفول میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران بود و به تساوی یک بر یک دست یافتیم.

سلیمانی درباره این دیدار که ساعت 9:30 صبح در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شده است، عنوان کرد: اعضای تیم آمادگی چندانی برای انجام این دیدار نداشتند، چرا که بسیار دیر از زمان بازی مطلع شده و نتوانسته بودند، تمرین داشته باشند اما، به‌هر حال تیم تمام تلاش خود را در این پیکار که مسابقه سنگینی نیز بود، به کار گرفت.

وی درمورد تیم حریف در این دیدار اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران از امکانات خوب و چند ملی‌پوش برخوردار بود، با این وجود نماینده ما در لیگ دسته یک توانست این تیم را در اهواز متوقف کند.

نایب رئیس هیات فوتبال استان خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال جنوب دزفول در هفته دوم این رقابت‌ها میهمان تیم نساجی قائم‌شهر خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد